به گزارش پارس ، محمود نگهبان سلامی در گفت وگو با ایسنا، افزود: در جلسه ای که وزیر پیشنهادی علوم در کمیسیون آموزش و تحقیقات داشتند برنامه های خود را ارائه دادند و این برنامه ها به واسطه سوابق کاری وی دور از ذهن نبود.

وی ادامه داد: تجربه میلی منفرد در کسوت معاونت های پژوهشی، آموزشی، فرهنگی و مدتی به عنوان سرپرست وزارت علوم نشان از این دارد که وی می تواند سکان هدایت وزارت علوم را به عهده بگیرد.

وی گفت: میلی منفرد به تمام سوالاتی که از سوی نمایندگان مجلس مطرح شد پاسخ داد و در نهایت جلسه مناسبی بود.

سلامی با اشاره به برنامه های وزیر پیشنهادی در زمینه های ارتقای پژوهش دانشگاه ها، وضعیت دانشجویان، کرسی های آزاد اندیشی تاکید کرد: بی شک برنامه های میلی منفرد با سابقه وی می تواند به توسعه آموزش عالی کمک کند.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات با بیان اینکه سلایق نمایندگان در انتخاب وزرای پیشنهادی متفاوت است افزود: ممکن است برخی با این برنامه ها موافق باشند و برخی خیر اما در نهایت برنامه های خوبی بود.

وی با اشاره به مطرح شدن مباحث سیاسی در ارائه برنامه های وزیر علوم پیشنهادی گفت: میلی منفرد اذعان داشته است که هیچ دلیل و مدرکی برای ثابت شدن این موضوع وجود ندارد و ما نیز معتقدیم که چنین است و باید با دید علمی در مورد وی تصمیم گرفت.

وی تاکید کرد: برنامه های میلی منفرد در راستای توسعه و گسترش آموزش عالی کشور است.