به گزارش پارس ، به نقل ازکیهان، « محمد-ن» در فیس بوک خود می گوید پدربزرگ این کودک به خاطر جاسوسی اعدام شده و پدر و مادرش در زندان به سر می برند. وی این را هم گفته که با التماس از او پوزش خواستم و بر پاهای کوچکش بوسه زدم. از او خواستم که می تواند بر روی من شیعه آب دهان بیندازد و به صورتم سیلی بزند.
محمد- ن در ادامه سعی کرده از یک سو وجهی عاطفی و تراژیک به موضوع بدهد و از طرف دیگر چنین القا کند که مسئله مسلمانان با بهائیت یک امر اعتقادی و مذهبی صرف است. این همان شگرد نخ نما و لو رفته ای است که سران گروهک استعمارساخته بهائیت و صهیونیست ها در تبلیغات خود به کار می گیرند.
بهائیت فرقه ای جعلی و حزبی استعمارساخته است که از سوی رژیم انگلیس پایه گذاری شد و مقر آن در شهر حیفا واقع در فلسطین اشغالی قرار دارد. سران این گروه، پیوند عمیقی با صهیونیسم جهانی و شبکه فراماسونری دارند. سران بهائیت در رژیم پهلوی از نخست وزیری و وزارت تا مدیریت ها و بنگاه های بزرگ اقتصادی ایران را قبضه کردند و به غارت منابع ملی پرداختند. آنها پس از انقلاب نیز در حوزه های جاسوسی، اخلالگری اقتصادی از جمله در حوزه ارز، و نفوذ و خرابکاری در حوزه مطبوعات و سینما و هنر، و نهایتاً نقش آفرینی در تشنج آفرینی های سیاسی فعال بوده اند. شماری از اعضای این گروهک در جریان فتنه انگیزی و اهانت به ساحت امام حسین (ع) روز عاشورای سال ۸۸ دستگیر شدند. با این وصف، آقای « ن» دنبال رد گم کنی است و همان طور که اخیراً محسن مخملباف (از سخنگویان فتنه سبز در خارج) ضمن ساختن فیلمی عاطفی و مظلوم نمایانه در خدمت بهائیان، برای آستان بوسی به تل آویو رفت، احتمالاً آقای « ن» نیز می خواهد تا چند وقت دیگر سر از حیفا و تل آویو در بیاورد و اکنون مشغول تدارک فاکتور است.
یادآوری این نکته نیز ضروری است که فرد یاد شده طی یکی دو سال گذشته می کوشد با ارتکاب انواع جرائم و اتخاذ مواضع تند و غیرقانونی و ایراد اتهام و اهانت به جمهوری اسلامی، به هر طریق که شده بازداشت شود! !