به گزارش پارس به نقل از کیهان: سازمان تروریستی منافقین که اکنون در روزگار استیصال در خدمت کامل سرویس جاسوسی موساد قرار گرفته اخیرا ادعا کرد که سایت هسته ای تازه ای در اطراف دماوند کشف کرده است.
گویانیوز درباره این اقدام منافقین نوشت: سازمان مجاهدین خلق [منافقین] بار دیگر از فعالیتهای اتمی حکومت اسلامی سخن گفتند و به قول سخنگوی سازمان یک سایت جدید اتمی کشف و افشاء شد! از زمان بیل کلینتون موضوع پرونده هسته ای حکومت اسلامی به عنوان هسته مرکزی اختلافات غرب و حکومت اسلامی شناخته شده است. طبق این پروژه از همان زمان کلینتون؛ حکومت اسلامی همیشه و فقط یک سال تا رسیدن به بمب اتم فاصله داشته است. همیشه همه گزینه ها از طرف غرب روی میز بوده است. « سازمان» هم در تازه نگه داشتن این بهانه همیشه بهترین همکاری را داشته است.
گویانیوز می افزاید: همان گونه که حکومت می گوید حتی اگر پرونده هسته ای نبود، غرب یک ادعای دیگر پیدا می کرد و حرف های خود را می زد! برنامه هسته ای فقط یک بهانه است. نقش مجاهدین خلق از سالها پیش در رابطه با این پروژه نقشی تبلیغاتی و فرمایشی است. از همان سالهای پیش سازمان مشغول کشف و افشاء هستند حالا فکرش را بکنید که اگر همین فعالیت بشردوستانه را هم نداشته باشند آنوقت راندمان مبارزاتی شان چه می شود؟ احتمالا به شکلی خیلی « بشردوستانه» به خودش و نیروی خودش باید سیخ و سمبه بیشتر بزند و راندمان مبارزاتی اش هم می شود فقط کشف نفوذی اطلاعات!
گویانیوز با بیان اینکه « در تمام صحنه های تبلیغات غرب، سازمان تنها یک بازیگر ضعیف است که ادعاهای غرب را تحویل می گیرد و علیه ایران منتشر می کند، افزود: اینکه درباره سازمان گفته می شود وطن فروشی می کنند، باید دید اول چیزی برای فروش وجود دارد یا نه؟ فعلا تنها دارایی رئیس سازمان (رجوی) جان و سرنوشت ۳هزار عضو اسیر سازمان در زندان های لیبرتی و اشرف است که مسعودخان مشغول خرید و فروش و معامله با زندگی آنهاست» پس اول باید وطن را مشخص و تشریح کرد.