به گزارش پارس به نقل از العالم، بیش از ۳۰۰ کودک فلسطینی در کنار سایر اسرا در زندان های رژیم اشغالگر قدس به سر می برند.

نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی که ادعای شکست ناپذیری دارد، به تازگی در شهر الخلیل بدون آن که از دوربین های خبرنگاران خجالت بکشند، یک کودک پنج ساله را با بی رحمی تمام همراه پدرش به اتهام پرتاب سنگ به سوی یک خودروی نظامی صهیونیست ها، بازداشت کردند.

" عبدالعال العنانی" مدیر مرکز اسرای فلسطینی در گفت وگو با خبرنگار العالم، اظهار داشت: بازداشت این کودک فلسطینی از چهره کریه و نژادپرستانه کابینه راستگرای صهیونیستی که کودکان بی گناه را هدف قرار می دهد، پرده برداشت.

از سوی دیگر با فقدان نقش آفرینی یونیسف در اراضی اشغالی، ۳۰۰ کودک در زندان های رژیم صهیونیستی و در دادگاه های نظامی این رژیم محاکمه شده و ۴ درصد از این کودکان فلسطینی بدون اتهام در زندان های رژیم اشغالگر قدس در" بازداشت اداری" به سر می برند.

در ضمن ۴۵۰ فلسطینی دیگر زمانی که به دست اشغالگران صهیونیست بازداشت شدند، کودک بودند و اینک به سن جوانی رسیده اند اما گزارش هایی که نهادهای فلسطینی به سازمان های بین المللی ذی ربط در این خصوص ارائه کرده اند، بایگانی شده است.

" خالد قزمان" وکیل سازمان بین المللی دفاع از کودکان به خبرنگار العالم گفت: با توجه به این که مقامات اشغالگر صهیونیست توجهی به جامعه بین الملل و سازمان های مختلف بین المللی ذیربط ندارند، سازمان یونیسف، کمیته حقوق کودکان و سازمان ملل متحد باید برای نجات زندگی کودکان فلسطینی از دست اشغالگران وارد عمل شوند.