به گزارش اخبار سیاسی شهر خبر، اولین دیدار دیپلماتیک رئیس دولت جدید با وزیر خارجه قطر بود. در این دیدار در کنار محمد جواد ظریف، علی باقری کنی نیز حضور داشت. از علی باقری یکی از گزینه‌های وزارت خارجه در کنار امیرعبدالهیان و مهدی صفری یاد می‌شود. حضور او در این دیدار می‌تواند بیانگر آن باشد که باقری شانس بیشتری نسبت به رقبا دارد.

دومین خبر پربازدید نیز در خصوص وزرای دولت رئیسی بود. محمد مخبر معاون اول دولت رئیسی است. وزیر اقتصاد، محمدرضا فرزین است. سازمان برنامه و بودجه در اختیار مسعود میرکاظمی است و احتمالا اکبر کمیجانی در سمت رئیس کل بانک مرکزی باقی بماند. محمد اسلامی  وزیر راه و شهرسازی و امیر حاتمی به‌عنوان وزیر دفاع نیز قرار است در این دولت بمانند.

مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری دوره سیزدهم، در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.در این مراسم خانم سیده فریده مصطفوی و سیده زهرا مصطفوی دختران گرامی حضرت امام(س) حضور داشتند. این خبر نیز با بازدید زیادی روبرو شد.

دیگر خبر پربازدید در خصوص بیانیه ناتو بود. بر اساس گزارش‌های موجود، سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) نیز به جمع دولت‌های آمریکا، انگلیس، رومانی و رژیم صهیونیستی در اتهام‌زنی به ایران درخصوص حادثه کشتی تجاری اسرائیلی در دریای عمان پیوست.به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، سازمان ناتو امروز (سه‌شنبه) با صدور بیانیه‌ای ضمن تاکید بر اهمیت آزادی کشتی‌رانی در تمام آب‌های آزاد جهان، گفت: «از تهران می‌خواهیم به تعهدات بین‌المللی خود احترام بگذارد». این سازمان همچنین ضمن متهم کردن ایران به دست داشتن در حادثه چند روز پیش برای کشتی تجاری صهیونیستی در غرب آسیا، ادعا کرد: «ما نگران اقدامات ثبات‌زدای ایران در منطقه خاورمیانه هستیم».

 

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار سیاسی به دلیل سهولت دسترسی به خبر های این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به آن سر می‌زنند.