به گزارش پارس ، حجت الاسلام و المسلمین روح الله حسینیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با فارس با اشاره به برگزاری همایش « مرد تقوا و تدبیر» برای غلامعلی حداد عادل گفت: آقای حداد اصولگرایی است که روی اصول خود ایستاد و در آزمایشات مختلف و فراوان، نشان داده فردی نیست که به خاطر شرایط محیطی تصمیم گیری کند.

وی با بیان اینکه حدادعادل اصولگرایی پایبند به آرامان ها و ارزش های انقلاب اسلامی بوده و هست، تصریح کرد: در دوران فتنه۸۸ که برخی شرایط را برای موضع گیری و دفاع از انقلاب مناسب نمی دیدند آقای حدادعادل قاطعانه در حمایت از ولایت فقیه و نظام اسلامی موضع گیری می کرد.

حسینیان با تاکید بر اینکه اصولگرایی و ارزشمداری حدادعادل در فتنه ۸۸ برای همگان ثابت شد، خاطرنشان کرد: در انتخابات ۸۸ آقای حدادعادل تنها به دفاع از اصول و ارزش های انقلاب اسلامی اقدام می کرد.

وی افزود: آقای حدادعادل در انتخابات در حالی از مواضع خود دفاع کرد که هیچ توجهی به برخی اظهارات که ممکن بود نتیجه منفی در آرای ش داشته باشند نکرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه بر اساس پرخاش برخی افراد علیه اصولگرایان ارزشی و اصیل انقلاب اسلامی، مسئله وحدت اصولگرایان مقداری پیچیده شده و به راحتی نیست، گفت: آقای حداد از کسانی هستند که می تواند مرکزیت وحدت اصولگرایان را دنبال کنند.