حجت الاسلام حسن روحانی در آیین بهره برداری از فاز نخست بیمارستان مادر که به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد، ضمن تبریک دهه کرامت اظهار کرد: شهر قم همواره به عنوان مرکز انقلاب مطرح است و امروز شاهد هستیم این شهر به مرکز تولید و نشر علم و دانش تبدیل شده است و از سراسر جهان از حوزه علمیه قم بهره می برند.

وی ضمن تقدیر از کسانی که در احداث این بیمارستان به نوعی نقش ایفا کردند، گفت: از سرمایه گذار این بیمارستان که در مسیر خیر و رفاه مردم و شفای بیماران گام موثری برداشته است تقدیر و تشکر می کنیم.

رئیس جمهور اضافه کرد: مردم قم همواره در همه مسائل مهم دینی، مذهبی، فرهنگی و سایر مسائل مهم اجتماعی پیشگام و تاثیرگذار بوده اند و در انجام همه امور برای سایر نقاط کشور به عنوان الگو از آنان یاد می شود.

حجت الاسلام روحانی با تشکر از دست‌اندرکاران ساخت این بیمارستان گفت: از مردم قم و مراجع عظام تقلید تشکر می‌کنم که همواره در همه مسائل مهم دینی، مذهبی، فرهنگی و همچنین مسائل مهم اجتماعی حضور داشتند و مشوق بودند و در امر بیمارستان هم کمک کردند. همچنین از سرمایه گذار بیمارستان تشکر می‌کنیم و امیدواریم این بیمارستان، مسیر خیر و رفاه برای مردم و مسیر شفا برای بیماران باشد.