ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وعده‌های مطرح شده از سوی برخی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، گفت:کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری نباید وعده‌های پوچ دهند و به بیان واقعیات بپردازند تا اسباب نگرانی مردم را فراهم نکنند؛ متاسفانه دولت یازدهم و دوازدهم فقط در حال دادن شعار بود و همین موضوع باعث شده وضعیت اقتصادی کشور نابسامان شود.

وی افزود: در سال‌های اخیر وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم بغرنج شده و ملت از چنین وضعیتی نگران هستند؛ بنابراین دیگر نباید شاهد چنین نابسامانی‌هایی باشیم؛ لذا همگی باید تلاش کنند کاندیدایی انتخاب شود که در جهت رفع مشکلات گام بردارد.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس با بیان اینکه کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری وعده‌هایی بدهند که امکان تحقق آن وجود داشته باشد، ادامه داد: کاندیداهای ریاست جمهوری همه حقیقت را با مردم در میان بگذارند و از وعده‌های پوپولیستی اجتناب کنند.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس تاکید کرد: کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری قول‌های بی‌مورد ندهند و امکانات کشور را در نظر بگیرند؛ امیدواریم با حضور حداکثری مردم دولتی انقلابی، مکتبی، کارآمد و باورمند به جوانان، تشکیل شود.