علیرضا پاک فطرت، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت گو با «پارس نیوز» با بیان مخالفت با مذاکرات برجام ی وین افزود: ما باید کار خود را ادامه دهیم غربی ها هم می‌خواهند تحریم ها را بردارند یا برندارند. تحریم در زندگی مردم تاثیر چندانی ندارد. بنده با مذاکرات برجام کاملاً مخالف هستم. ما به دانش هسته ای که توسط دانشمندان همین خاک بومی سازی شده است دست پیدا کرده ایم و زمان را نباید از دست بدهیم.

این عضو کمیسیون عمران مجلس‌ افزود: عده‌ای تنها به غرب فکر می‌کنند و دلیل آن زندگی فرزندان و خانواده ی ایشان در آنجاست،ما باید کاری کنیم که مدیران ارشد آینده ی ایران فرزندانشان در غرب زندگی نکنند بنابراین قلبشان در آنجا نخواهد بود

*اگر به کشورهای همسایه فکر کنیم هم اقتصادمان رشد خواهد کرد و هم مشکلاتمان کمتر خواهد شد

علیرضا پاک فطرت گفت: ما باید به کشورهای همسایه فکر کنیم اگر این کار صورت گیرد، هم اقتصادمان رشد خواهد کرد و هم مشکلاتمان کمتر خواهد شد.

او عنوان کرد :دولت مذاکرات را پیگیری کند یا نکند مردم برای رای دادن به  آنها در انتخابات سرد هستند و اگر به همین منوال پیش برود مردم با این ادله که دولت می‌تواند با مذاکرات مشکلات مردم و کشور را حل کند مجددا فریب نخواهند خورد.

این عضو کمیسیون عمران در انتها تاکید کرد: تا این لحظه مردم تمایلی برای رای دادن مجدد به اصلاح طلبان ندارند ممکن است فردا اتفاق دیگری بیفتد اما فعلا نظر مردم این است.