محمدباقر قالیباف  ظهر امروز در همایش سراسری کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، با بیان اینکه  نیروی انتظامی  یک نیروی امنیت‌آفرین و اعتمادساز است، اظهار داشت: امروز ناجا با همان روحیه دوران دفاع مقدس مشغول خدمت به مردم است و همان باورها در بین کارکنان  جاری است.

وی افزود: امروز می‌بینیم که عظمت انقلاب اسلامی آشکار شده و آمریکایی ها زانو زده‌اند، البته مشکلات هم وجود دارد که این مشکلات ناشی از عملکرد خودمان است، نه اندیشه‌ها و مبانی انقلاب.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه می‌توان مشکل اقتصاد ، فرهنگ و آسیب‌های اجتماعی را حل کرد، گفت: البته مجاهدت و تلاش برای حل مشکلات سخت است، ولی امکانپذیر است.

قالیباف تصریح کرد: به عنوان یک فرد مطلع، معتقدم که اگر همه دست به دست هم دهیم و با همین روحیه مجاهدت تلاش کنیم و همان باورهای انقلاب و اندیشه های بلند امام (ره) و فرامین و اندیشه‌های رهبر معظم انقلاب را دنبال کنیم و خدمتگذاران صادقی برای مردم باشیم، وعده خدا این خواهد بود که پیروز می شویم و این وعده را خداوند تضمین کرده است.

وی خاطرنشان کرد: بعد از دوران دفاع مقدس و زمانی که به نیروی انتظامی آمدم، همین روحیه مجاهدت را در ناجا دیدم، با اینکه از ابتدا چندان مطمئن نبودم؛ اما این روحیه و ظرفیت معنوی در ناجا بود و فرصت بروز و ظهور یافت.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اداره اقتصاد کشور هم نیاز به همین روحیه دارد، اظهار داشت: می‌توان در یک برنامه ۵ سال اقتصاد کشور را به ثبات رساند، به شرطی که این باور در ما باشد و به مرد و جوانان متخصص‌مان ایمان داشته باشیم.

قالیباف تصریح کرد: وقتی دچار مشکل می‌شویم که فکر کنیم باورها و آرمان‌های ما مشکل داشته؛ مشکل اصلی در مدیریت ماست. اگر بایستیم، موفقیت در یک قدمی ماست.