حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست عصر امروز کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 مجلس گفت: در جلسه امروز ایرادات شورای نگهبان با حضور محمد دهقان عضو حقوقدان شورای نگهبان مورد بررسی و اصلاح قرار گرفت.

وی افزود: ایراد شورای نگهبان به 89 هزار میلیاردتومان اعتبار تخصیص یافته برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی رفع شد و این اعتبار به این موضوع تخصیص خواهد یافت.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 مجلس ادامه داد: شورای نگهبان به این موضوع به این دلیل ایراد گرفته بود که ردیف اعتباری آن مشخص نشده بود و ما در جلسه امروز ردیف اعتباری آن را مشخص کردیم.

حاجی دلیگانگی خاطرنشان کرد:‌ همچنین در این جلسه اشکال مطرح شده درباره بیمه رانندگان و قالیبافان در کمیسیون رفع شد و اعضای کمیسیون منابع بودجه‌ای آن را مشخص کردند.

وی افزود: همچنین در این جلسه 4 میلیون تن قیری که بنا بود به پروژ‌ه‌های عمرانی مناطق محروم تخصیص یافته با اصلاح صورت گرفته مقدار آن به 2 میلیون تن قیر کاهش پیدا کرد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 مجلس اظهار داشت:‌ ایرادات شورای نگهبان به لایحه بودجه سال 1400 تاکنون تا تبصره چهار رفع شده و تا پایان جلسه امشب کمیسیون کلیه ایرادات شورای نگهبان به لایحه بودجه رفع خواهد شد.