حجت الاسلام احمدعلی فلاح در جمع نمازگزاران مسجد مهدیه همدان اظهار کرد: اولویت ما بحث محرومیت‌زدایی است، مدیریت غلط دولت موجب مشکلات فراوان اقتصادی شده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امام موسی کاظم ( ع) نماد مقاومت و ایستادگی در مقابل ظلم بود، گفت: ما هم باید مقاومت در برابر ظلم را از امام یاد بگیریم.

وی گفت: امام کاظم ( ع) اسوه صبر، مبارزه با ظلم، استقامت و اخلاق بودند و اهل بیت ( ع) در تمام دوران زندگی نشان دادند نباید در مقابل ظلم سکوت کرد ولو اینکه در این راه انسان از جان خودش نیز بگذرد.

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در برابر جنایت‌های مختلف استکبار و در رأس آنها آمریکا نباید سکوت کرد، اگر در برابر دشمن کوتاه بیاییم دشمن به هیچ چیز رحم نخواهد کرد.

فلاحی با بیان اینکه داعش حتی به زنان ایزدی هم رحم نکرد و آنان را به بردگی می‌گرفت، گفت: شهید سلیمانی‌ها که نماد تفکر اسلام و انقلاب اسلامی بودند با مقاومت خود دشمن را زمین‌گیر کردند.

نماینده مردم همدان گفت: اسلام رحمانی یعنی باید در برابر دوستان مهربان بود و در برابر دشمنان محکم و استوار باشیم.

وی افزود: وی با بیان اینکه تلاش مجلس شبانه روزی است گفت: پیشنهاد ما این بود که حداقل حقوق چهار میلیون و 500 هزار باشد که سه میلیون و 500 هزار تومان مصوب شد.