روح الله متفکرآزاد ، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی درواکنش به صحبت های رئیس جمهور در نشست هیات دولت مبنی براین که پهنای باند یعنی مبارزه با فساد؛ کسی نمی‌تواند با مبارزه با فساد مخالف باشد و اگر می‌خواهید کسی را برای مبارزه با فساد احضار کنید، من را احضار کنید نه اینکه وزیر من را احضار کنید، به «پارس نیوز» گفت: می خواهم فقط یک جمله بگویم که آقای رئیس جمهور! این چند ماه را حاشیه درست نکن. شما دیدید که این چند ماه را نیز هم با شما کنار می آیند، شما هم با اخلاق این چندماه را تمام کنید.

 

وی افزود: فکر می کنم باید پاسخ وزین تری به رئیس جمهور بدهم. می خواهم بگویم که ما از رئیس جمهورو  دولت محترم می خواهیم که به قانون، رعایت قانون، چارچوب ها و حدود اختیارات قوا و مجموعه های مختلف نظام احترام بگذارند و همگی احترام بگذاریم.

متفکرآزاد تاکید کرد : تمکین به قانون راه حل برون رفت از مشکلات است. همانطور که جایگاه روحانی و دولتش به لحاظ قانونی رعایت می شود، بقیه قوا نیز از استقلال برخوردارند، بنابراین استقلال قوا محترم است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر تمام بررسی ها در حدودی قانونی انجام می شود هیچ مشکلی به وجود نخواهد آمد.

وی اظهار داشت: لزومی ندارد رئیس جمهور به جای شخص دیگری محاکمه شود، هرکس و هرکدام از مسئولان اگر اشتباهی مرتکب شده باشند، پاسخگوی اعمال خود خواهند بود و این بهترین راه است. امیدواریم در این پاسخگویی همه سربلند باشند. ما اصلا دعوایی نداریم.