علی حدادی ، عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در مورد اقدامات دولتی‌ها در مورد برجام و تحمیل خواسته‌های خود به ملت ایران گفت: نکته‌ای که امروز دولتمردان و حامیان تصویب اف.ای.تی.اف مطرح می‌کنند مشابه همان نکته‌ای است که در بحث برجام مطرح شده و در آن زمان هم حل مشکلات کشور را به برجام پیوند زده بودند، اما در اصل این موضوعات،  چیزی جزء فریب مردم نبود.    
وی افزود: با برجام نه‌تنها تحریم‌ها برداشته نشد و نه‌تنها هیچ اقدامی برای معیشت مردم صورت نگرفت، بلکه خود برجام هم، هیچ شد و نتیجه‌ای در پی نداشت؛ لذا امروز هم در ماجرای اف.ای.تی.اف می‌خواهند دوباره بازی برجام را تکرار کنند؛ بنابراین این طیف همیشه نگاهشان به خارج از کشور بوده و هست و خواهد بود.
نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس یازدهم بابیان این‌که تاکنون تفکر لیبرالی آسیب‌های فراوانی را به کشور وارد کرده است، یادآور شد: طرفداران تفکر لیبرالی نمی‌خواهند بپذیرند که در داخل کشور ظرفیت‌های فراوانی در بخش‌های مختلف وجود دارد که بهتر است به این ظرفیت‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشند.
حدادی با بیان این مطلب که اف.ای.تی.اف هیچ نتیجه‌ای در بر نخواهد داشت، عنوان کرد: مضرات اف.ای.تی.اف به حدی است که منافع ملی نظام را به خطر خواهد انداخت و هیچ شکی در آن نیست، اما برخی عادت کرده‌اند موضوعات حاشیه‌ای مانند واردات واکسن کرونا را به تصویب لوایح چهارگانه پیوند بزنند، اما در اصل واردات واکسن کرونا هیچ ارتباطی به اف.ای.تی.اف ندارد، البته ممکن است مسائل دیگر را هم به آن پیوند بزنند.
وی اظهار داشت: دولتمردان باید این موضوع را مدنظر قرار دهند که اگر بخواهند در این هفت‌ماه باقی‌مانده، بازی‌های سیاسی را همچنان ادامه دهند، وضعیت معیشتی مردم نه‌تنها بهتر نمی‌شود، بلکه شرایط بدتر هم خواهد شد.