علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز عصر کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در جلسه امروز سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج با حضور در جلسه کمیسیون و در جریان بررسی پیشنهادات بودجه‌‌ای برای سال ۱۴۰۰ خواستار تخصیص ردیف بودجه‌ای مستقل به پروژه‌های در دستور کار بسیج شد.

وی افزود:‌ در این جلسه اعضای کمیسیون ضمن تأکید بر تخصیص این ردیف‌های اعتباری از سازمان بسیج خواستار تکمیل پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و ... که در دستور کار بسیج قرار دارند، شدند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: بودجه تخصیص یافته برای سازمان بسیج در لایحه بودجه سال آینده ۲۰ هزار میلیارد تومان است که حدود ۲ هزار میلیارد تومان کمتر از بودجه سال ۹۹ است.

بابایی خاطرنشان کرد: همچنین در ادامه این جلسه اوحدی رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن ارائه گزارش از عملکرد سازمان تحت امرش خواستار افزایش بودجه این سازمان در سال ۱۴۰۰ شد.

وی افزود: بودجه سازمان بنیاد شهید در سال ۱۴۰۰ حدود ۲۹ هزار میلیارد تومان است که این مقدار اعتبار کاهش ۳ هزار میلیارد تومانی را نسبت به بودجه این سازمان در سال ۹۹ نشان می‌دهد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: نمایندگان کمیسیون در این جلسه بر این نکته تأکید داشتند تمام تلاش‌شان را برای افزایش اعتبارات بنیاد شهید در سال ۱۴۰۰ به کار گیرند.