به گزارش پارس به نقل از جهان، « سیدمحمد حسینی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت وگو با فارس در خصوص دیدار با حجت الاسلام « حسن روحانی» رئیس جمهور منتخب گفت: در دیداری که اخیراً با آقای روحانی داشتیم گزارشی از برنامه های وزارت ارشاد در حوزه های مختلف مانند سینما، کتاب و سایر برنامه های هنری ارائه کردیم.

گزارش برگزاری نمایشگاه و جشنواره ها به رئیس جمهور منتخب ارائه شد

وی در خصوص گزارش ارائه شده در حوزه قرآن کریم گفت: در این دیدار گزارشی از فعالیت های قرآنی دولت دهم مانند تشکیل معاونت قرآن و عترت، نمایشگاه قرآن کریم، حمایت از مؤسسات قرآنی و برگزاری جشنواره های قرآنی به رئیس جمهور منتخب تقدیم شد، البته این گزارش به صورت اجمالی بود و گزارش کامل به صورت کتبی تقدیم وی شد.

پاسخ به سؤالات روحانی در حوزه های کتاب، کاغذ و مطبوعات

حسینی از پاسخ به سؤالات رئیس جمهور منتخب خبر داد و گفت: در این دیدار آقای روحانی سؤالاتی مانند؛ صدور مجوز نشریه و روزنامه به افراد و روند مجوز کتاب و سؤالاتی دیگری مطرح کردند و ما پاسخ دادیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آخرین وضعیت کاغذ در کشور را یکی دیگر از سؤالات رئیس جمهور منتخب در این دیدار بیان کرد و گفت: در روز های اخیر سؤالاتی زیادی درباره کاغذ از سوی ناشران و نویسندگان از آقای روحانی مطرح می شود که ایشان هم آخرین اوضاع کاغذ در کشور را از ما جویا شد.