رحمت‌اله فیروزی پوربادی، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست نمایندگان مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در مبحث ترور شهید فخری‌زاده، دغدغه‌مندی و نگرانی‌هایی وجود داشت که نمایندگان نظرات خود را ایراد کردند.

وی گفت: در قسمت دیگر این نشست در خصوص پروتکل الحاقی بود که نمایندگان در مورد لغو تحریم‌ها پیشنهادات خود را ارائه دادند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در تبیین این‌که ۱۸۸ روز از دوره نمایندگی مجلس یازدهم می گذرد و در این مدت چه اقداماتی مجلس انجام داده است، عنوان کرد: در زمینه جهش تولید مسکن، طرح معیشتی، بازدید از استان‌ها، پیگیری گرفتاری و مشکلات مردم اقدامات شایسته‌ای انجام شد.

وی در ارتباط با این‌که مجلس یازدهم با چه رویکردی روی کار آمد، بیان داشت: با رویکرد و تفکر انقلابی و ایجاد تحولات در کشور روی کار آمد. ما به عنوان خادم مردم پیگیر مشکلات هستیم.

فیروزی پوربادی در خصوص این‌که پیام شما به مردم در این روزهای سخت کرونایی و معیشتی چیست، افزود: با وحدت و همدلی شرایط بحران را پشت سر خواهیم گذاشت. این مجلس جوان و کارآمد بوده و مشکلات کشور را حل خواهد کرد.

این نماینده مجلس در تشریح اهداف صهیونیست‌ها در ترور شهید فخری‌زاده، گفت: نظام اسلامی را پی در پی درگیر مسائلی می‌کنند. از پیشرفت‌های مردم نگران هستند و درصدد می‌باشند که امنیت کشور ایران را مختل کنند.

وی در مورد این‌که پیام شما به صهیونیست‌ها چیست، تصریح کرد: با اقدامات کورکورانه خود از ترور دانشمندان هسته‌ای ما نتیجه‌ای نخواهند گرفت. مردم ما در ادامه راه مصمم‌تر خواهند شد و جوانان ما پرشورتر از پیش راه شهیدان را ادامه خواهند داد. روزی خروش ملت مسلمان گلوی این جنایتکاران را خواهد فشرد و به سزای اعمال خود می‌رسند.