سردار حسن حسن‌زاده در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام استان تهران که با حضور مسئولان کشوری و لشگری در سالن همایش‌های شهید جنگروی ستاد فرماندهی سپاه استان تهران در حال برگزاری است، اظهار کرد: نظریه نظام انقلابی پاشنه آشیل انقلاب اسلامی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر آن تأکید فرمودند. ما باید تا ابد از این نظریه دفاع کنیم چون مبارزه در مسیر جهاد ادامه دارد و تمامی ندارد.

وی گفت: در چهارچوب نظام انقلابی هر انسان و هر مسئولی قدمی برای تعالی انقلاب و نظام اسلامی بردارد این بدین معنی است که او برای تحقق تمدن نوین اسلامی تلاش می‌کند و در این مسیر حرکت می‌کند.

فرمانده سابق سپاه حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام با اشاره به خدمات این سپاه خاطرنشان کرد: سپاه حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام در دو سال گذشته حدود ۷۰ هزار مترمکعب در راستای محرومیت‌زدایی، ساختما‌ن‌هایی را ساخته و از ده‌ها محله اسلامی فقرزدایی و مشکل‌زدایی کرده است.

حسن‌زاده با قدردانی از همکاری نهاد‌های دولتی و غیردولتی با سپاه حضرت سیدالشهدا علیه السلام یادآور شد: در ایامی که من فرماندهی سپاه حضرت سیدالشهدا علیه السلام را برعهده داشتم تمام نهادها مانند استانداری تهران، فرمانداران استان تهران و ائمه جمعه با این سپاه همکاری سازنده داشتند.