شهریار حیدری نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس در واکنش به سخنان اخیر ترامپ در مناظره خود علیه ایران در گفت و گو با پارس نیوز اظهار داشت: ترامپ ثبات شخصیتی ندارد و سخنان او هیچ‌گاه قابل اعتناء نبوده است. اگر سخنان ۴ سال گذشته او را مرور کنیم، خواهیم دید که تمام حرف‌های او بی اساس و دور از ارزش توجه است.

وی افزود: بیشترین تحریم‌ها علیه ایران در زمان دونالد ترامپ اعمال شد بنابراین درحال حاضر دیگر هر تهدید او تکراری و مجموع اقدامات او، پیش بینی شده است.

 

حیدری تصریح کرد: برای ایران تفاوتی می کند که چه کسی رئیس جمهور آمریکا شود، متاسفانه تحلیل‌های غلط و عدم شناخت از وضعیت داخل آمریکا موجب شده تا برخی از افراد خیال کنند پیروزی ترامپ، اقتصاد داخلی کشور را دچار بحران خواهدکرد در صورتی که اینگونه نیست و تفاوتی میان روسای جمهور آمریکا در دشمنی با ایران وجود ندارد.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس خاطرنشان کرد: ترامپ در مدت ۴ سال ریاست جمهوری خود از هیچ کاری دریغ نکرده و همواره درصدد بود تا به ایران ضربه وارد کند، اما چهره جمهوری اسلامی ایران در مجامع بین‌المللی بسیار منطقی و عهده‌دار حقانیت است.

این نماینده مجلس یازدهم خاطر نشان کرد: امروز ماهیت ترامپ بیش از هر زمانی مشخص شده و مناظره‌های کنونی موجب شد تا افکار عمومی با عدم ثبات شخصیتی دو نامزد انتخابات آمریکا آشنا شوند. سخنان اخیر ترامپ و حتی جو بایدن جمهوری اسلامی ایران را نگران نمی‌کند زیرا ایران خط مقاومت را در مقابل آمریکا و استکبار جهانی ادامه می دهد.