احد آزادیخواه به یادداشت " جوبایدن " که راهبردهایش را در قبال ایران ترسیم کرده، اشاره کرد و گفت: سیاست‌های راهبردی آمریکا در قبال ایران جمهوری‌خواه و دموکرات نمی‌شناسد و مبتنی بر یک مدار مشخص حرکت خواهند کرد؛ بنابراین بزرگان کشورمان بارها این نکته را متذکر شدند که برای جمهوری اسلامی ایران فرقی نمی‌کند که رئیس‌جمهور آمریکا از کدام حزب باشد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: قطعا راهبرد آمریکا با تغییر روسای جمهور هیچ تغییری نخواهد کرد؛ زیرا خوی استکباری و مستبدانه در کاخ سفید پا برجا خواهد بود و مطلبی هم که اخیرا "جوبایدن" در CNN منتشر کرده گویای سیاست‌های خصمانه سردمداران ایالات متحده نسبت به ایران است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امپریالیسم جهانی نمی‌خواهد پیشرفت و نفوذ ایران اسلامی را مشاهده کند؛ بالاخره آمریکایی‌ها در گذشته‌های نه چندان دور در منطقه خاورمیانه یکه‌تازی می‌کردند، اما در حال حاضر جمهوری اسلامی ایران در قبال زیاده‌خواهی‌های آنها ایستادگی کرده است.

عضو مجمع نمایندگان استان همدان اظهارکرد: هر شخصی در آمریکا رئیس جمهور شود دست از حمایت اسرئیل برنخواهند داشت و  همچنین ارتباط خود را با برخی از کشورهای ساده لوح منطقه قطع نمی‌کنند تا از این طریق به سیاست‌های پلید و ناشایست خود که چپاول ثروت منطقه است، دست پیدا کنند .