کاظم دلخوش در گفت و گو با پارس نیوز اظهار کرد: گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت صمت در دوران هشت سال دفاع مقدس حضور داشته و تجربه فعالیت در بخش خصوصی و کشورهای توسعه یافته را دارد. او نیروی جهادی و خدمتگذار است و مباحث اجرایی را بر امورات سیاسی ارجح می داند و به احتمال زیاد با رای قابل قبولی وزیر صمت می شود. هرچند برخی افراد تلاش دارند حاشیه هایی را ایجاد نمایند و با طرح مباحثی مثل دو تابعیتی بودن و فساد اقتصادی که هیچ یک با واقعیت همخوانی ندارد، چهره این فرد جهادی را مخدوش نمایند.

این نماینده مجلس با تاکید براینکه استفاده از مدیران جهادی و متخصص امری حیاتی و مبرم است و باتوجه به اینکه امسال، سال جهش تولید است، باید به رزم حسینی اعتماد کرد، ادامه داد: نتایج اقدامات در سال « رونق تولید » نشان می‌دهد که کشور از ظرفیت‌های فوق العاده‌ای برای توسعه برخوردار است و باید همه ظرفیت‌های بالقوه موجود را با همکاری و همراهی یکدیگر بالفعل کنیم. درحال حاضر کشور در زمینه کالاهای اساسی و نرخ قیمت‌ها با چالش های عدیده ای روبه روست و بحث واردات، قیمت خودرو و ارزاق عمومی هم بر دامنه مشکلات ما افزوده و از طرف دیگر با فسادهایی در حوزه ارز ۴۲۰۰ تومانی هم مواجه ایم و تصورمان این است وزیر جدید صمت چون درد مردم را می شناسد، این توان را دارد که با رانت‌خواری‌ها و افزایش قیمت‌ها مبارزه کند.

به گفته این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس ، رزم حسینی هنگامی که استاندار کرمان بود، قلعه گنج به عنوان شهر نمونه اقتصاد مقاومتی انتخاب شد و با اجرای طرح ها و پروژه های گوناگون تلاش شد، قدمهای مثبتی به منظور کمرنگ شدن محرومیت در این شهرستان دور افتاده و محروم برداشته شود.

گفتنی است: علیرضا رزم‌حسینی ۵۹ ساله (متولد ۱۳۴۰)، از سوی دولت به عنوان وزیر پیشنهادی به مجلس معرفی شده است. از آخرین مسئولیت های رزم حسینی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می توان به ریاست ستاد فرماندهی سپاه هفتم صاحب‌الزمان(عج) که لشکر ثارالله و سپاه استان کرمان را اداره کرده است، اشاره کرد. رزم حسینی یکی از بنیان‌گذاران بنیاد حفظ آثار و نشر دفاع مقدس است و ریاست این بنیاد در سال۱۳۶۸  را بر عهده داشت.

وی پس از دوران هفت سال دفاع مقدس در رشته کارشناسی علوم اقتصادی و بازرگانی دانشگاه شهید باهنر کرمان تحصیلات خود را دنبال و مدرک کارشناسی اش را اخذ کرد و در بنیاد مستضعفان مشغول به کار شد، او همچنین اقدام به تاسیس چند کارخانه در استان کرمان کرده است.

رزم حسینی اما پیش از ورود به مسئولیت های دولتی در بخش خصوصی فعالیت می کرد که از آن جمله می توان به عضویت در هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه استان کرمان، مدیر عاملی و ریاست هیئت مدیره مجتمع صنعتی کرمان، مدیر عاملی شرکت ماشین‌آلات راه‌سازی کرمان، مشاور بازرگانی بنیاد مستضعفان و جانبازان، ریاست هیئت مدیره شرکت صنایع فلزی آلیاژ کاران دوهزار، مدیر عاملی شرکت تکنوپروم (ویرجین ایلند)، مدیر عاملی شرکت تکنوپروم جنرال تریدینگ، مدیر عاملی شرکت ماشین‌آلات راه‌سازی کاترپیلار، نایب رئیسی انجمن تولیدکنندگان و واردکنندگان ماشین‌آلات ساختمانی و معدنی کشور، ریاست مجمع شرکت آستانه ریل و رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت همیار ماشین اشاره کرد و با توجه به  این سابقه و تجاربش در زمینه بازرگانی و ارتباطات تجاری با سایر کشورها به نظر می رسد او با امور صنعت، معدن و تجارت آشنایی داشته باشد.

رزم حسینی سیزدهمین استاندار کرمان پس از پیروزی انقلاب است او که از بدنه دولت نبود در دوران سکان داری استانداری کرمان سعی داشت محرومیت های استان را با استفاده از توان بخش خصوصی و ظرفیت های مردمی رفع کند. در این دوران توانمندسازی مردم به ویژه مناطق محروم و استفاده از ظرفیت های اقتصادی مقاومتی در دستور کار استان قرار گرفت.

رزم حسینی امنیت را یکی از اصول تاثیرگذار و مهم در زمینه حضور سرمایه گذاران در استان می دانست و به همین دلیل تلاش های بسیاری در این زمینه انجام داد و اثرات مثبت افزایش امنیت روی اقتصاد استان قابل مشاهده بود. با توجه به فعالیتش در بخش خصوصی با مشکلات این حوزه آشنا بود و همواره تاکید بر حمایت از بخش خصوصی و بهره گیری از این ظرفیت داشت و به نوعی ساختار بخش خصوصی در این دوران تا حدی تقویت شد.

طرح مثلث توسعه اقتصادی استان کرمان، تقسیم استان به هشت منطقه و استفاده از ظرفیت معین های اقتصادی (موسسات بزرگی اقتصادی) در این مناطق، طرح همیاران آب برای رفع مشکل بحران آب، احیای ظرفیت های گردشگری استان، سرمایه‌گذاری در فرآوری معادن استان از جمله اقدامات او در کرمان بود.

او در دولت یازدهم به عنوان استاندار کرمان انتخاب شد و سال اول دولت دوازدهم هم در این عرضه خدمت رسانی کرد و  پس از این مدت به استانداری خراسان رضوی که به پایتخت دوم کشور شهره است، نقل مکان کرد و در ۱۹ دی ماه ۱۳۹۷ با حکم وزیر کشور استاندار خراسان رضوی شد.