ولی اسماعیلی نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی، گفت: صبح امروز (چهارشنبه 19 شهریور 99) اولین نشست شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی در محل کمیسیون تلفیق و با حضور اکثریت اعضا برگزار شد.

وی افزود: در ابتدا هیأت اجرایی گزارشی را از روند کار جلسات از آغاز تا زمان انتخاب اعضای شورای مرکزی با حاضرین ارائه داد و سپس مسئولیت اداره جلسات را به هیأت رئیسه سنی واگذار کرد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی اظهار داشت:‌بر این اساس سیدمحمد موحد به عنوان مسن‌ترین و سیدمحسن دهنوی به عنوان جوان‌ترین عضو به عنوان رئیس و دبیر مسئولیت اداره جلسات را تا زمان انتخاب هیأت رئیسه توسط اعضای شورای مرکزی را بر عهده گرفتند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: همچنین در ادامه جلسه امروز متن اساسنامه و مرامنامه فراکسیون بین حضار توزیع شد و اعضا تا یکشنبه هفته آینده فرصت دارند تا پیشنهادات اصلاحی خود را به صورت مکتوب به رئیس سنی جلسه ارائه کنند.

وی افزود: در هفته آینده نشست بعدی فراکسیون در سطح شورای مرکزی برگزار و پیشنهادات اصلاحی برای اساسنامه مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت و در نهایت اساسنامه به رای خواهد گذاشت.

عضو شورای مرکزی فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی گفت: اساسنامه و مرامنامه باید با رای دو سوم اعضای شورای مرکزی به تصویب برسد و پس از تصویب اساسنامه و مرامنامه انتخابات هیأت رئیسه برگزار خواهد شد.