رجب رحمانی در گفت و گو با پارس نیوز اظهار کرد: کمیسیون برنامه و بودجه این طرح را برای تامین کالاهای اساسی اقشار پذیر ارائه کرده و جلسات متعددی هم در این مورد برگزار شده و از مسئولان دولتی و وزارت اقتصاد و برنامه و بودجه دعوت کرده ایم. به جمع بندی هم رسیده ایم اما هنوز به نتیجه نهایی نرسیده ایم. بنا داریم در این هفته بازهم جلساتی برگزار کنیم تا اعتبار مورد نیاز طرح را تامین نماییم، برخی از نمایندگان نظرشان بر این است که طرح تامین کالاهای اساسی به صورت کالا برگ یا واریز به حساب باشد، باید ببینیم در نهایت چه تصمیمی گرفته خواهد شد.

نماینده شهرستان تاکستان تاکید کرد: اغلب اقشار ضعیف جامعه به دلیل شیوع کرونا، دچار مشکل شده و به کسب و کارشان لطمه وارد شده است. برهمین اساس طرح تامین کالاهای اساسی  را برای این اقشار به طور جدی پیگیری کرده ایم و در نهایت هم به گونه عمل خواهیم کرد که دولت قادر به اجرای آن باشد.

وی در رابطه با تصویب بورس و فرابورس هم عنوان کرد: نوسانات مختلفی در بازار بورس حاکم است، ما اصل این قضیه را قبول داریم، چون نقدینگی معمولا صرف امور غیرتولیدی شده و استفاده بهینه ای از آن صورت نمی گیرد اما نوسانات غیرطبیعی بورس باید مهار شده و مدیریتی اعمال شود تا ضرر و زیانی متوجه کسی نشود، چون بعضی ها با ورود کارخانه های ورشکسته خود به بورس سوء استفاده می کنند بنابراین اصل بورس را تایید می کنیم اما حتما باید یک کنترل و نظارتی بر این مسئله اعمال شود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه مجلس یازدهم مصمم است که در راستای فرمایش مقام معظم رهبری حرکت کند و در زمینه اقتصادی گام‌های اساسی بردارد، افزود: صادرات غیرنفتی راهکار نجات کشور از تحریم‌های دشمنان است. باید با صادرات محصولات غیرنفتی جبران فروش نفت را داشته باشیم که اگر این مساله خوب مدیریت شود و محصولات باغبانی، خشکبار و فرش ما به کشورهای همسایه صادرات شود دوبرابر نفت درآمد و ارزآوری خواهد داشت.