بِسمِ اللهِ الرَحمن الرَحیم

السَلامُ عَلیکَ یا ابا عَبدالله وَ عَلَی الاَرواح الَتی حَلَت بِفنائِک عَلَیکَ مِنِی سَلامُ اللهُ اَبَداً ما بَقیتُ وَ بَقَی اللَیلُ وَ النَهار وَ لاجَعَله اللهُ آخِر العَهدَ مِنی لِزِیارَتَکُم "

ماه محرم یادآور بزرگترین حماسه ظلم ستیزی و آزادگی در تاریخ بشریت است.

محرم،ماه عزای حسینی؛ماه فداکاری و گذشت،ماه انتشار امر به معروف و نهی از منکر و ... می باشد که باید از آن درسهای بزرگ زندگی را آموخت ، واقعیت اسلام را دریافت و با عزاداری و تکریم آن تاریخ همیشه زنده عاشورا را یاد آور شد.

بدون شک این وظیفه بر عهده همگی ماست که فرهنگ عاشورا و پیام کربلای حسینی را بهتر از قبل بشناسیم و سرمشق زندگی خود قرار داده و با تفکر در ماهیت قیامی که تضمین کننده بقای دین مبین اسلام و کامل ترین نمونه مبارزه حق علیه باطل می باشد. و با تلاش خود ظلم ستیزی و حمایت از دین و پایبندی به آداب و اصول اخلاقی حسینی را ترویج دهیم.

کمیته بانوان جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی فرارسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی را که یادآور شعار بلند هیهات من الذله و سردادن ندای آزادی از سوی سالار و سرور شهیدان امام حسین(ع) و یاران باوفای ایشان است ، را به عموم ملت ایران و تمام آزادگان و شیفتگان حق و فضیلت و عدالت در سرتاسر جهان تسلیت عرض کرده و امیدواریم با الطاف ویژه الهی در زمره یاران صدیق حضرت ولی عصر(عج) و پیروان راستین مکتب سالار شهیدان باشیم.

《سوده نجفی دبیر کمیته بانوان جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی》