به گزارش پارس به نقل از فارس، محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین ظهر امروز شنبه طی نشست خبری که در محل سازمان بسیج رسانه برگزار شد، به تشریح رویکردهای این سازمان در قبال اقتصاد مقاومتی و حماسه اقتصادی پرداخت.

وی در بخش ابتدایی سخنان خود با اشاره به خلق حماسه سیاسی از سوی ملت ایران در ۲۴ خرداد، این حماسه را برگ زرین دیگری در تاریخ توصیف کرد.

وی حماسه مردم در ۲۴ خرداد را عاملی برای باطل شدن سحر دشمنان، طمع ورزان و اثبات حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و صداقت مردم سالاری دینی دانست و ابراز امیدواری کرد که حماسه سیاسی منشا روی آوردن ملت های دنیا به الگوی نظام اسلامی ایران شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه حماسه سیاسی به انتخابات محدود نمی شود و مردم در ادامه این راه گام های بلندتری برخواهند داشت، تصریح کرد: اکنون مردم منتظر تحقق حماسه اقتصادی هستند که طبیعتا حماسه اقتصادی همچون حماسه سیاسی با مشارکت آحاد مردم محقق می شود.

نقدی با بیان اینکه نمی توان با یک تحول اداری یا یک تحول ساده حماسه اقتصادی را محقق کرد، اظهار داشت: تحقق این حماسه حضور آحاد مردم را می طلبد و در عین حال بایستی در این راستا برنامه ریزی های لازم صورت گیرد.