به گزارش پارس ، به نقل ازکیهان، سازمان مجاهدین (انقلاب) پیش از انتخابات دوشادوش سازمان منافقین، سلطنت طلبان، جبهه ملی، برخی اعضای نهضت آزادی و گروهک های چپ اقدام به تحریم انتخابات ریاست جمهوری کرد اما اکنون با صدور بیانیه ای از خارج کشور می نویسد: ملت بزرگ ایران در روز ۲۴ خرداد یک بار دیگر درک و هوشمندی تاریخی و بی نظیر خود را به نمایش گذاشت و در شرایطی که ظاهرا امید تحولی نمی رفت در مسالمت آمیزترین و مدنی ترین شکل ممکن عزم و اراده ملی خویش را برای تغییر آشکار کرد و همگان را به تحسین و احترام خود واداشت. شواهد و قراین فراوان در رفتار یکساله اخیر حاکمیت در قبال انتخابات ریاست جمهوری یازدهم حکایت از تکرار تجربه انتخابات دوره گذشته ریاست جمهوری و مجلس داشت. از این رو تصور ما این بود که در این انتخابات امکانی برای بروز خواست و اراده ملت فراهم نیست. نه آمادگی لازم برای فهم شرایط حساس کشور و درک میزان نارضایتی ملی فراهم است و نه اعتماد و اطمینانی که شوق مشارکت برانگیزد.
تیم رجب مزروعی و شرکا می افزاید: صمیمانه خوشنودیم که این پیش بینی به وقوع نپیوست و عقلانیتی که در این پیش بینی جایی برای آن دیده نشده بود، به برگزاری انتخاباتی نسبتا سالم و تا حدودی رقابتی انجامید و موجب شد امید به چرخش مسالمت آمیز قدرت از طریق صندوق های رأی و تحقق مطالبات ملت همچنان در کشور زنده بماند.
سازمان مجاهدین انقلاب هوشمندی، امید و پایبندی ملت با فرهنگ ایران را به مبارزه ای مدنی و مسالمت آمیز در مسیر دستیابی به خواسته ها و مطالبات به حق خود ارج می نهد و حماسه ۲۴ خرداد را که می تواند نقطه عطفی در مسیر تاریخ آینده ایران عزیز باشد به همگان تبریک می گوید.
بیانیه سازمان می افزاید: از حاکمیت و مسئولان عالیرتبه کشور به پاس اتخاذ تصمیم عقلانی در برگزاری انتخاباتی نسبتا سالم و تا حدودی رقابتی تشکر می کند و با یقین کامل به سودمندی این تصمیم برای همگان از کشور و ملت عزیز گرفته تا حاکمیت و نظام، امیدوار است تجربه مغتنم این انتخابات زمینه های لازم را برای بازگشت کشور به مسیر رشد و توسعه و اعتلای ملی فراهم آورد. این انتخابات نتیجه گام های هوشمندانه و توام با احتیاط حاکمیت و ملت در اعتماد متقابل بود. دم زدن رجب مزروعی و شرکای وی در خارج کشور از اعتدال و عقلانیت و هوشمندی و… در حالی است که پرونده ای قطور از مواضع رادیکال، ضد عقلانی، ضدمردمی « سازمان» متبوع آنان در تاریخ به یادگار مانده است. از دعوت به حمایت از صدام و سپس جنگیدن در کنار طالبان تا بست نشینی در مجلس ششم و فشار برای تسلیم مقابل آمریکا و خروج از حاکمیت و تحریم انتخابات، تنها نمونه های کوچکی از حماقت و بی عقلی انباشته در کارنامه سران سازمان مجاهدین در دوره ۲۰ ساله اخیر است. رجب مزروعی سخنگوی فعلی سازمان در خارج کشور از جمله اعضای ویژه فراکسیون مشارکت در مجلس ششم بود که اظهارات تند و خارج از عقل و ادبش با اعتراض رئیس مجلس وقت مواجه شد. او گفته بود حتی اگر مرگ موش را هم مجانی توزیع کنیم مردم حاضرند برای آن صف بکشند.