به گزارش پارس نیوز به نقل از جهان نیوز، داریوش قنبری، چهره اصلاح طلبی که توسط هیات های اجرایی زیر نظر وزرات کشور دولت روحانی برای انتخابات مجلس رد صلاحیت‌ شد، مدعی شده است که گزارش های وزرات اطلاعات درباره او یا مغرضانه است یا افرادی که آنجا نشسته اند، کارشناس نیستند. قنبری همچنین مدعی شده است که این رفتار باعث ورود افراد دلسوز و توانمند به مجلس می شود! باید پرسید نسبت دلسوزی برای ایران اسلامی با حمایت از فتنه گران سال 88 چیست؟
به گزارش جهان نیوز، بخش های مهم اظهارات قنبری در گفتگو با اعتمادآنلاین را در ادامه خواهید خواند:
*در تهران خیلی از چهره‌های همفکر دولت هم توسط هیات اجرایی رد شده‌اند تا شائبه سیاسی‌کاری بیش از پیش طرح شود. با این نوع رفتار اصلاح‌طلبان شناسنامه‌دار را بدون هیچ سند و مدرکی و فقط بر اساس گزارش‌های غیررسمی و غیرموثق رد کرده‌اند تا ذهنیت «خروج انتخابات از دایره ضابطه‌مندی» پررنگ شود که معلوم است چنین رویکردی چقدر می‌تواند خسارت به بار بیاورد. 
*این نوع رفتار چون از ورود نیروهای توانمند و دلسوز به عرصه جلوگیری می‌کند، به نوعی ظلم به نیروهای اسلامی است. از طرف دیگر به یک شکل غیرقانونی حقوق مسلم سیاسی و اجتماعی افراد را سلب و بدون حکم دادگاه نیروهای درون نظام را از حضور در انتخابات محروم می‌کنند. این رویکرد باعث می‌شود میزان مشارکت جامعه پایین بیاید و به پیکره انتخابات ضربه مهلکی وارد شود.