به گزارش پارس نیوز، جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی از مردم برای راهپیمایی دفاع از نظام و امنیت کشور دعوت به عمل می‌آورد.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

یریدون لیطفووا نورالله بافواههم والله متم نوره ولو کره الکافرون.(الصف:۸)

بار دیگر بصیرت یک ملت آگاه اما معترض به سوئ تدبیر به صحنه زیبای شور و شعور بدل گشت و آتش فتنه دشمن را به گلستان بدل ساخت.

دشمن که در خیال خام خود بر آن بود تا پیمانه صبر یک ملت را لبریز و افزایش غیرمدبرانه قیمت بنزین را هیزم آتش افروزی خود سازد بی باکانه نفرت را از سرپنجه خون آلود جمعی مزدور و اوباش به میان جامعه پاشید اما صبر و غیرت ملت بار دیگر امید واهی دشمنان را ناامید کرد و آتش افروزان اجاره ای را روسیاه نمود.

اینک که پس از چند روز تلخکامی این ملت انقلابی و با دلی آزرده از صبر و سکوتی مقتدرانه فریاد دشمن شکن آحاد ملت در تبعیت از رهبری و حمایت از نظام خیابان های کشور را فراگرفته به پاس نفس های پاک مردم سجده شکر به جای آورده و ضمن احترام به حق قانونی یکایک ملت در اعتراض هوشمندانه و قانونی به سوئ تدابیر دولت و مسوولان غیرمسوول از هموطنان عزیز سراسر کشور بویژه تهران سرافراز برای حضور در راهپیمایی دشمن شکن دفاع از نظام و امنیت کشور در روز دوشنبه ۴ آذر ۹۸ در میدان انقلاب تهران دعوت به عمل می آوریم.

جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی