به گزارش پارس نیوز، سعید خدادادی دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در استان زنجان به همکاری این حزب با ائتلاف انقلابیون برای انتخابات پیش روی مجلس گفت: تشکل اصلی ائتلاف انقلابیون در تهران ایجاد شده که در استان ها نیز دارای دفاتر نمایندگی است و یکی از این دفاتر استانی در زنجان قرار دارد  و فعالیت می کند. این شورای ائتلاف با همکاری شورای حزب عدالت و پیشرفت، صلاحیت افراد انقلابی و اصولگرا که قصد کاندیداتوری مجلس را دارند و از این جریان حمایت می کنند را بررسی می کند.

وی افزود: زیرمجموعه این شورای ائتلاف تشکیلاتی به نام کمیته انتخابات ایجاد کرده که به بررسی صلاحیت ها می پردازد تا لیست نهایی از افرادی که به عنوان کاندیدای انقلابیون از استان معرفی شوند را آماده کند. حزب پیشرفت و عدالت تا کنون با این تشکیلات همراه شده و هنوز به طور مستقل فعالیت مشخصی را انجام نداده است.

خدادادی با انتقاد از اینکه اصولگرایان بیشتر در آستانه انتخابات اقدام به فعالیت های تبلیغاتی می کنند و پس ازانتخابات هیچ اقدام دیگری انجام نمی دهند، گفت: در این میان جمعیت پیشرفت و عدالت عملکرد بهتری نسبت به احزاب اصولگرایی دارد. ولی با توجه به نارضایتی مردم از دولت وامدار اصلاحات، احتمال پیروزی اصولگرایان در مجلس را بالا ارزیابی می کنیم زیرا حتی بعضی از مدیران این دولت از دولت ناراضی هستند.

دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در استان زنجان تصریح کرد: در این شرایط می توان با برنامه ریزی صحیح امید به پیروزی جریان اصولگرایی داشت. تشکیلات دولتی مشکلات زیادی برای مردم ایجاد کرده و در نزد مردم محبوبیت ندارد و اکنون بستر برای حضور انقلابیون فراهم است.

وی به ضرورت توانمندی کاندیداها برای پیروزی در انتخابات اشاره کرد و افزود: شهرهایی مانند زنجان با تهران بسیار متفاوت است زیرا شهر هر چقدر کوچک تر باشد مردم آشنایی بیشتری با کاندیداها دارند. اگر اصولگرایان افراد باسابقه و توانمند اجرایی را کاندید کنند، به طور حتم به پیروزی می رسند. باید افرادی که برای انتخابات به مجلس معرفی می شوند کارورزیده و با سابقه اجرایی کار مفید باشند. چنین افرادی می توانند امیدوار به ورود به مجلس باشند تا گرهی از مشکلات مردم باز کنند.

خدادادی در پایان اظهار کرد: در شهرهایی به غیر از تهران توانمندی افراد بسیار دارای اهمیت است و صرف قرار گرفتن در لیست اصولگرایی یا اصلاح طلبی نمی تواند ضامن پیروزی باشد. قرار گرفتن در لیست برای پیروزی در انتخابات، بیشتر در تهران امکانپذیر است اما در شهرهای کوچکتر مانند زنجان باید توانمندی فرد کاندید برای مردم برای پیروزی محرز شده باشد.