به گزارش پارس به نقل از ابنا، منابع خبری از شیوع مرض ایدز در بین گروههای تروریستی در ارتش آزاد سوریه خبر دادند.

روزهای گذشته، مطبوعات و رسانه های ترکیه بعد از انتقال ۵۰ نفر به بیمارستانهای ترکیه از افرادی که مبتلا به ویروس (HIV) هستند از گسترش مرض ایدز در بین افراد ارتش آزاد احساس خطر کردند.

جهاد نکاح علت شیوع مرض ایدز در بین تروریستها و افراد ارتش آزاد در منطقه حلب است.

در پی صدور فتوای شرم آور جهاد نکاح از سوی مفتیان وهابی، برخی منابع خبری گزارش دادند که ازدواج با تروریست های حاضر در سوریه، از اولویت های امروز زنان" جهادگر" ! به شمار می رود، تا جایی که مشارکت در این جهاد، به یک واجب دینی (! ) برای برخی از عناصر مسلح وابسته به گروه های تروریستی و شبه نظامیان وابسته به گروه موسوم به" ارتش آزاد" تبدیل شده است.

گفتنی است بیمارستان الجلاء در شهر بنغازی لیبی در معاینه یک شهروند لیبیایی که به تازگی از سوریه بازگشته است و دچار آسیب دیدگی پوستی شده بود متوجه شد که وی به ویروس HIV مبتلا شده است.

این تروریست لیبیایی که از قبیله عاقوری است تأکید دارد با زنانی که خود را مجاهد معرفی کرده اند و به گفته وی برای کسب رضای پروردگار و مجاهدان خود را تقدیم تروریست ها می کرده اند رابطه داشته است.

طی ماه های اخیر گزارش های فراوانی در رسانه های عربی از فساد جنسی شایع بین تروریست های مسلح وهابی و تجاوز به دختران و زنان سوری منتشر شده است.