به گزارش پارس ، حجت الاسلام جعفر شجونی عضو جامعه روحانیت مبارز تهران در گفت وگو با تسنیم، با اشاره به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری یازدهم اظهار داشت: نتیجه انتخابات جمهوری اسلامی ایران خیلی از مسائل را برای دوستان و دشمنان نظام روشن کرد.

وی افزود: همانطور که آقای حدادعادل فرمودند زمستان رفت و رو سیاهی به زغال ماند، این انتخابات نشان داد تهمت هایی که به نظام وارد کردند ادعایی بیش نبود.

دبیر جامعه وعاظ تهران خاطرنشان کرد: نظامی که در راس آن مقام معظم رهبری است و یک رای را هم حق الناس می داند، اجازه نداد حتی ۲۵۰ هزار رای روحانی مورد غفلت قرار گیرد و از آن به خوبی دفاع کرد و انتخابات را در دور اول تمام کرد.

حجت الاسلام شجونی تصریح کرد: حفاظت از تک تک آرای روحانی تهمت و افترای جابجاکردن ۱۱ میلیون رای در سال ۸۸ را برملا کرد و هرکسی این حرف را در آن زمان زده است شخص گناهکار و روسیاهی است که بزرگترین گناه کبیره را با تهمت به نظامی که حاصل نفس پاک امام (ره) و خون شهیدان است، انجام داده است.

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران تاکید کرد: باید به این نظام احترام بگذاریم و اشتباهات را تکرار نکینم.

وی یاداور شد: با درایت و ابتکار رهبری خیلی از افراد پای صندوق رای آمدند و حتی کشورهای خارجی که انتخابات ما را نزدیک به دموکراسی نمی دانستند، این بار اعتراف کردند که حضور مردم پای صندوق رای حداکثری بوده است.

شجونی با بیان اینکه باید منتظر باشیم تا رئیس جمهور جدید طرح ها و برنامه های خود را اجرایی کند، تصریح کرد: نتیجه حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای سربلندی ایران بود که با رهنمودهای رهبر انقلاب به دست آمد.