به گزارش پارس ، وبلاگ دیده بان کوهستان نوشت: صحنه سیاست همیشه در ایران با کشورهای دیگر متفاوت بوده است؛ اگر سردمداران دنیای غرب بر سر اصول دروغین خود با تمام توان متحدند و اجازه ذره ای شک در آن را به احدی نمی دهند، اما در کشور اسلامی ما همه چیز بر عکس است.

این مردم هستند که باید به برخی مسئولان فهیمشان بفهمانند لازم نیست این همه به ساز و کارهای قانونی بتازند و همه چیز را غیر قانونی بدانند اما به ناگاه و کاملاً اتفاقی در برهه ای دیگر همه چیز را گل و بلبل بدانند.

راستش وقتی پیام سراسر شادمانی آیت الله هاشمی رفسنجانی را که به مناسبت تحقق حماسه سیاسی مد نظر رهبری صادر کرده بود (و نه البته پیروزی یکی از همفکرانش) را دیدم تا دلتان بخواهد احساسات گوناگونی در وجودم به غلیان در آمد اول از همه تعجب کردم که بالاخره بعد از ۸ سال انتخابات، آزادی در ایران که نه بلکه آزادترین انتخابات در سرتاسر دنیا برگزار شد.

اما دومین احساس حس نفهمی چندش آوری بود که مثل خوره به جانم افتاد؛ راستش را بخواهید از خودم بدم آمد که چرا نمی توانم فرق این انتخابات با ۴ سال پیش را بفهمم که چرا آنجا ظلم عظیمی به امام و انقلاب شده بود و کودتایی به تمام معنا رخ داده بود اما اینجا باید آزادی به سایر ملل محروم صادر کنیم با خودم فکر کردم شاید مجری انتخابات عوض شده باشد که دیدم نه.

وقتی بیشتر در تحلیل واقعیات احساس عجز کردم، که دیدم جناب آیت الله به انتخابات ۸ سال پیش نیز اعتراض داشت که برگزار کننده آن نیز یکی از همراهان ایشان بود راستش را بخواهید هنوز نتوانستم به تحلیل قانع کننده ای برسم و بر این احساس زجرآور غلبه کنم.

احساس دیگر خوشحالی زاید الوصفی بود که از خوشحالی یار دیرین انقلاب به من دست داد که بالاخره در شانس به روی پاشنه ایشان چرخید آنهم پس از سال ها.

جدای از این مسائل امروز که از شوک این پیام تاریخی که به نظر بنده حقیر کمتر از بیانیه استقلال امریکا، تأسیس سازمان ملل و پیمان کمپ دیوید نیست بیرون آمدم دلم به حال برخی سران مملکتم سوخت که چگونه پاسخ خون شهدا را خواهند داد چطور است که هرگاه آنها پیروز شوند همه چیز عالی و در غیر این صورت کودتا شده.

در این قضیه دست عنایت خداوند پشت سر نظام اسلامی بار دیگر مشاهده شد و سندی محکم بر رد ادعای تقلب دروغگویان ۸۸ به نمایش درآمد نظامی که حاضر نیست از ۷ دهم درصد آراء بگذرد چگونه تقلبی ۱۱ میلیونی مرتکب می شود؛ بی گمان جشن ۷ دهم درصدی امروز میخی خواهد بود بر تابوت خائنان ۸۸.