به گزارش پارس نیوز، 

جمعی از جوانانِ ایرانی که مخاطبانِ اصلیِ بیانیۀ گامِ دوّمِ انقلاب هستند، آن متنِ متقن و غنی را بندبه‌بند و با دقت و حسّاسیّتِ فراوان، مطالعه کردند و در همین مدّتِ اندک، گفتگوها و مباحثاتِ جدّی و طولانی‌ای را دربارۀ آن به انجام رساندند.

بسم الله الرحمن الرحیم

رهبرِ حکیمِ انقلابِ اسلامی، حضرتِ آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای

با سلام و با نثار احترام و ارادتِ عمیقِ قلبی

به استحضار می‌رسانیم ما نگارندگانِ این نامه که پرورش یافتگان مکتب انقلاب اسلامی هستیم، به‌عنوانِ جمعی از جوانانِ ایرانی که مخاطبانِ اصلیِ بیانیۀ گامِ دوّمِ انقلاب هستند، آن متنِ متقن و غنی را بندبه‌بند و با دقت و حسّاسیّتِ فراوان، مطالعه کردیم و در همین مدّتِ اندک، گفتگوها و مباحثاتِ جدّی و طولانی‌ای را دربارۀ آن به انجام رساندیم.

 

براین‌اساس، لازم دانستیم نکته‌ها و ملاحظه‌هایی را درباره این بیانیه با شما در میان بگذاریم:

اوّلاً، بسیار خرسند و مفتخریم که  برخلاف عملکرد و نگاه جاری جریانات کشور شما همچون گذشته باز هم چشمِ امید به «جوانان» دارید و عمده‌ترین و مهم‌ترین دغدغه‌های خود را با آنها در میان می‌گذارید و از آنها، توقعِ برداشتنِ گام‌های بلند و تاریخی دارید. خوشحالیم که شما نسل جوان امروز را واجد خصوصیات و « وَ زادَهُ بَسْطَةً فِی الْعِلْمِ وَ الْجِسْمِ» و «إِنِّی حَفِیظٌ عَلِیمٌ» تشخیص داده‌اید و نگاهِ شما به نسلِ جوانِ انقلابی، سرشار از «امید» و «باور» و «اعتماد» به آنها بوده و است.

این حقیقت، ما را مطمئن و مصمّم ساخته تا براساسِ خودآگاهیِ اسلامی و انقلابیِ خویش، در خطِ مقدّمِ میدانِ نبرد و مقاومت باقی بمانیم و بانشاط و سرزندگی و اقتدارِ مؤمنانه، از آرمان‌های اصیلِ انقلاب و امام خمینی (رحمه‌الله‌علیه) دفاع کنیم. آری، ما که نه توفیقِ حضورِ در نهضت و انقلابِ اسلامی را یافتیم، و نه از فضلِ مجاهدت در دفاعِ مقدس برخورداریم؛ اما مبارزه در میدان فتنه ها، تهاجم فرهنگی، اقتصاد مقاومتی، مجاهدت علمی، عدالت خواهی، بصیرت بخشی، خدمات اجتماعی و ... از همان روز های نخست نوجوانی و جوانی، ما را آبدیده نزاع تمدنی انقلاب اسلامی کرده است. هر چند جوانیم اما به برکت رهبری شما و پایداری امت، تجربه ای سترگ را به دوش می کشیم.

ما «نهاد های خودجوش» و عنصرهای مومن «آتش به اختیار» نسل جوان ، که حقیقت معجزه گون این انقلاب 40 ساله می باشند، باید با حداکثر ظرفیت جمعی و اعتصام به حبل الله انقلاب و ولایت فقیه، گام دوم تمدنی را، برداریم.

دانشگاه، حوزه، مساجد و ... خاستگاه و خانه های امروزین و اصلی ما هستند؛  عده ای از نسل ما نیز در گوشه و کنار سازمان ها و نهاد های حاکمیتی، صاحبان مسئولیت شده اند. اما می دانیم که برای ایفای نقش نسلیمان در تحقق گام دوم، به تحولی شگرف در تمامی اینها و حتی در نهاد های خودجوش مردمی خویش و جبهه ها و قرارگاه هایمان، نیاز داریم. آن چه تا کنون کرده ایم، زمینه و آمادگی برای گام دوم بوده است و قطعا کفایت نمی کند، جهشی همه جانبه و «نهضتی جوانانه» را می طلبد. تا مصداق امر شما در بیانیه گردیم که «بپاخیزید»

ثانیاً، به‌راستی باید شاکر و خاضعِ درگاهِ الهی باشیم که نعمتِ حضورِ امام و رهبریِ این‌چنین «حکیم» و «بصیر» و «اندیشه‌ورز» را به ما ارزانی داشته است. به‌دور از هرگونه مصلحت‌اندیشی و مبالغه باید بگوییم که آنچه در بیانیۀ گامِ دوّمِ انقلاب نگاشتید، ازهرجهت، درخور و سزاوار است و نشان از «جامع‌نگری»، «بلندنظری»، «خوش‌فکری»، «انصاف» و «عاقبت‌اندیشیِ» شما دارد.

این متنِ فاخر و عالمانه، همان نسخه و نقشۀ راهی بود که ما برای «هم‌گرایی» و «هم‌افزاییِ» هرچه بیشتر در انتخابِ اولویّت‌ها و مسیرها، به آن نیازمند بودیم و بدونِ مساعدت و راهنماییِ شما، به «اتّفاق» و «اتّحادِ» در نظر و عمل دست نمی‌یافتیم. قدردان شما هستیم که این چراغِ پُرفروغ و راهگشا را روشن کردید و به این‌واسطه، به بسیاری از مناقشات و مباحثاتِ تمام‌نشدنی و بی‌فایده، پایان دادید.

می دانیم که این بیانیه، بالنده و حرکت آفرین نخواهد شد، مگر آن که با نگاه اندیشهورزانه و راهبرداندیشانه، و در محیط های آزاداندیش، در میان نخبگان نسل ما، به صورت مداوم محل گفتگو و مُداقه و تدبیر قرار گیرد، مطالبات و تحولات و ... بر اساس آن سامان یابد و سرفصل های اصلی آن به عنوان گفتمانی زنده و عالمانه و در حین تکامل، در محیط های نخبگانی و مردمی باقی بماند؛ همه این ها باید رخ دهد تا این متن تاریخ ساز، به دام تبدیل شدن به بیانیه ای شعاری و کلیشه ای گرفتار نگردد. 

ثالثاً، نسل‌های اوّل و دوّمِ انقلاب، هرچه در توان و بضاعت داشتند، به‌کار گرفتند و انقلاب را تا این منزلِ تاریخی، پیش آورند و آن را از خطرها و تهدیدهای بسیار بزرگ و مهلک، مصون و محفوظ نگاه داشتند، و این‌همه در حالی بود که انقلاب، دشمنانِ انبوه و قدرتمندی داشت که از هیچ خدعه و خباثتی، صرف‌نظر نکردند و هیچ گزینه‌ای را استفاده‌نشده و معطّل واننهادند. این هنر و فضلِ نسل‌های اوّل و دوّمِ انقلاب بود که توانستند با تکیه بر انگیزه‌های مؤمنانه و مقاومتِ انقلابی و صبرِ مجاهدانه، انقلابِ اسلامی را از چنان گردنه‌های دشواری عبور دهند و به‌دستِ ما برسانند. ما جوانانِ انقلابی، از این حقیقت، آگاه و بدان معترفیم و در برابرِ این حجمِ متراکم از رشادت‌ها و فداکاری‌ها و بردباری‌ها، اظهارِ تواضع و خضوع می‌کنیم.

ما نیز که سال های جوانی خویش را در بدنه خودجوش مردمی، در پی اولویت های فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی انقلاب بودیم و کوشیده ایم با سختی های فراوان، نستوهانه در این راه مجاهدت نماییم، اکنون بیش از پیش نگران تطاول نظام دیوان سالاری موجود و طولانی شدن تحقق مرحله «دولت اسلامی» هستیم. از این روی وظیفۀ خود می‌دانیم که نقش‌های «فعّال‌تر» و «بنیادی‌تر» و «گسترده‌تر»ی را ایفا کنیم و بیش‌از‌پیش، بارِ دفاعِ از انقلاب و حرکت در راهِ پیشرفت و کمال را برعهده گرفته و حسِ «مسئولیّت‌اندیشیِ تاریخی» و «تکلیف‌گراییِ مؤمنانه» را در خود، بیدارتر و اثرگذارتر نماییم.

امروزه که جبهۀ نیروهای جوان انقلابی، فشرده‌تر و متراکم‌تر شده و انقلاب می‌تواند گامِ دوّمِ صیرورتِ خود را با شتابِ بیشتری بردارد ، لازم است تا «تحول نسلی در ساختار های حاکمیتی» با سرعتی بیشتر و با نگاهی راهبردی تر و با انسجامی برآمده از جماعت انقلابی و جبهه های شکل گرفته دراین سال ها، رخ دهد تا شاهد تحول دیوانسالاری ناصواب و تحقق «دولت اسلامی» باشیم.

این روند آغاز شده است اما نیاز به شتاب و عقلانیتی بیش از این دارد. از طرفی ما باید آمادگی فردی و جمعی خویش را بیشتر و بیشتر نماییم و از طرفی دیگر لازم است تا با راهکار ها و توصیه ها و پیگیری های مجدانه، مقاومت سرسختانه سازمان و نهاد ها، شکسته شود.  

رابعاً، ما برآنیم که فارغ از هرگونه نفع‌طلبی و موقعیّت‌خواهیِ شخصی، با انگیزۀ کسبِ رضای الهی و انجامِ وظایفِ اسلامی و انقلابی، به‌صورتِ «خودجوش» و «آتش‌به‌اختیار» پا به عرصه گذاشته و نقش‌آفرینی کنیم. ازاین‌رو، اکنون در پیِ «فهم» و «درکِ» عالمانۀ بیانیۀ گامِ دوّمِ انقلاب هستیم تا به‌دنبالِ آن، به «تصمیم‌های عملیّاتی و عینیِ» پخته و مدبّرانه دست یابیم و پس از تقسیم‌کار، فعّالیّت‌های تازه و معطوف به این بیانیه را آغاز کنیم.

ما این بیانیه را به‌واقع، گامِ دوّمِ انقلاب و چونان «نقطۀ عطف» می‌انگاریم:

  1. ما جوانان معتقدیم باید در برخی تصوّرات و تلقّی‌های خویش، «بازاندیشی» کنیم و خود را با اقتضائات و ضرورت‌های خاصِ گامِ دوّم، منطبق گردانیم.

  2. ما نیز همانندِ شما، نیاز به «تحوّل» و «تغییرِ» مبتنی بر مدار و منطقِ انقلابی را احساس می‌کنیم و باور داریم «تحول نسلی»، «تحول گفتمانی» و «تحول ساختاری» لازمه تحقق «نظام انقلابی» مد نظر حضرتعالی می باشدکه از این روی باید این تحول را نخست از تشکل ها و نهاد های خودجوش جوانانه خویش شروع کنیم و در عین حال تحول خواهی را در تمامی ساختار ها و نهادهای اداره کشور، پیگیری مجدانه نماییم.

  3. می‌دانیم باید ازیک‌سو، خود را بسیار بیشتر از گذشته، درگیرِ مسأله‌ها و ضرورت‌های انقلاب کنیم و ازسوی‌دیگر، باید روش‌ها و سازوکارهای مفیدتر و حکیمانه‌تری همانند اجتماعی سازی حل مسائل را برای وصول به ارزش‌ها و مقاصدِ انقلابی بیابیم.

  4. مسیرِ طی‌شده، پُرافتخار و مثال‌زدنی‌ست، امّا عبرت‌اندوزی از گذشته و به‌کاربستنِ تجربه‌ها و افزودن بر شتابِ حرکتِ تکاملیِ انقلاب نیز، یک ضرورتِ انکارناپذیر و موجّه است که باید در مسیر تحول، اسیر نسیان نشود.

  5. اعتقاد داریم که باید در راستای تحقّقِ حداکثریِ مضامین و درون‌مایه‌های بیانیۀ گامِ دوّمِ انقلاب، «خلّاقانه» و «نوآورانه» بیندیشیم و «ابتکارِ عمل» را در دست بگیریم و «راه‌های مبدعانه و متفاوت» بیابیم.

  6.  می دانیم که تحول نسلی به تنهایی کفایت نمی کند. ما نیازمند تحول در ساختار های مصلوب کنونی و تحول در اندیشه های حکمرانی (گفتمان ها، نظامات، برنامه های کلان، رویه ها و ... ) هستیم. اگر این سه را با هم فراهم نیاوریم، تحول نسلی به تنهایی، نمی تواند مبدا تحولات شگرف قرار گیرد. از این روی باید جرات و جسارت تحول را در خویش بیش از پیش تقویت کنیم.

تجربیات موفق و بومی انقلاب اسلامی در کارآمدی عملی مدیریت دفاع مقدس و حرکتهای جهادی گوناگون از قبیل فعالیت های خدمت رسانی، فرهنگی، دفاعی، علمی و... نشان می دهد که تنها راه گذر از بن بست نمایی دشمنان در برخی از حوزه های حکمرانی و خنثی کردن تلاش شبانه روزی آنها برای ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی، بازگشت به همان تجارب و در رأس آن "جوان سازی" و "مردمی سازی" حکمرانی در کشور است.

  1. از نظرِ ما، در برابر " مسائل" نظام جمهوری اسلامی هیچ‌گونه بن‌بست و انسدادی وجود ندارد و هیچ چالشی در برابرِ انقلاب و نظامِ جمهوری‌اسلامی نیست، مگراین‌که حلّ‌شدنی است و می‌توان راه‌حل‌ها را از دل ظرفیت‌های درونی استخراج کرد و به کار بست.

  2. می دانیم که اندیشه «پیشرفت» و مبارزه با الگوهای وارداتی ناکارآمد بنام «توسعه»، «جهاد کبیر» روزگار ماست. از این روی تلاش ها و تبلیغ و اندیشه ورزی خویش را باید معطوف به آن سازیم و لحظه ای از آن غافل نشویم.

  3. «معنویت، عقلانیت و عدالت» اگر توامان فراهم نیایند، نسل ما نیز گرفتار انحراف و عدم توفیق خواهد شد. مجاهدت امروز ما که تا پیش از این به جنبش های علمی و عدالت خواهی و جریان خودجوش مردمی در حوزه فرهنگ و حرکت جهادی در خدمات اجتماعی، آزموده آبدیده شده است، از این واقعیت اجتماعی و سنت تاریخی، در نقش آفرینی گسترده تر امروزین، نباید غافل شود. 

 

 

 

 

عهد می بندیم

ما نسلِ جوانِ انقلابی با فرارسیدنِ دهۀ پنجمِ حیاتِ انقلاب، با شما «عهدِ ایمانی» می‌بندیم که به کوری چشمِ دشمنانِ کینه‌توز و خبیث، به‌خصوص شیطانِ بزرگ آمریکا، ایرانِ اسلامی را به قلّه‌های «پیشرفت» و «اعتلاء» خواهیم رساند ان شالله وآن را به خاستگاه و گرانیگاهِ تمدّنِ اسلامی تبدیل خواهیم کرد و انگیخته‌های خود را با انگیزه‌های مدنظر بیانیه گام دوم تنظیم نموده و برای تحقق آن، تمهیدات عملی بیاندیشیم. در اولین گام آن «گفتگوی ملی جوانان» حول بیانیه گام دوم انقلاب را در دستور کار قرار داده ایم که ان شالله نتایج ملموس و عینی آن در آینده نزدیک در عرصه های مختلف نمایان خواهد شد.

ما فرزندان جوان شما برای عدالت‌گستری و مبارزه قاطعانه با فساد و نیز تحقق همه توصیه‌ها و تکالیف راهبردی مندرج در بیانیه، «پیمان برادری و جوانمردی» بستیم تا ان شاالله همچون رزمندگان دفاع مقدس و مدافعان جوان حریم حرم آل‌الله در برابر خدا و تاریخ سربلند باشیم.

در پایان، باز هم از توجّه و لطفِ حضرت‌عالی تشکر می‌کنیم و از خدای متعال می‌خواهیم که نعمت و موهبتِ حضورِ شما در مقامِ امامت و هدایتِ جامعۀ اسلامی و مسلمانانِ جهان، تداوم ببخشد.

والسلام‌علیکم‌ورحمه‌الله‌و‌برکاته.

 

 

جمعی از جوانانِ انقلابیِ ایرانِ اسلامی

اسفند 1397

 

اسامی برخی از امضاء کنندگان بیانیه به شرح ذیل می باشند:

ایرانمنش ـ هانی / دبیر مرکز راهبردی جبهه فکری انقلاب اسلامی

شهیده – جهانیان / عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس

رائفی پور - علی اکبر / مدیر موسسه فرهنگی هنری پژوهشی مصاف

زارع – حکیمه / دکتری نانو تکنولوژی از دانشگاه صنعتی شریف - عضو هیأت علمی دانشگاه یزد

اسماعیلی - محمد مهدی / دکتری علوم سیاسی مدرس دانشگاه تهران - معاون سابق استاندار اصفهان

کلهر – سینا / دکترای جامعه شناسی ـ مدیرکل مطالعات فرهنگی مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی   

سیاح - سید امیر / دکترای مدیریت راهبردی ـ مدیر گروه مطالعات محیط کسب و کار مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی          

حسن لو – مریم / دکتری زنتیک – مدرس دانشگاه

ایزد خواه - روح اله /  دکترای مدیریت تکنولوژی ـ موسس و مدیرعامل اندیشگاه توسعه منطقه ای فناوران   

 نیکی ملکی - حجت اله / ارشد ام بی ای شریف - دکتری مدیریت رسانه دانشگاه تهران - مدیرعامل مجموعه افسران

مفتاح - محمدصالح / عضو اسبق شورای مرکزی جنبش عدالت‌خواه - فعال رسانه‌های مجازی- عضو شورای مرکزی جمعیت پیشرفت و عدالت - صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه خبری فردا

ابراهیمی – مجتبی / دکتری مدیریت راهبردی - مدیر کل اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز – معاون نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاهها          

نادری – احمد / فارغ التحصیل دکتری دانشگاه فرایه برلین آلمان - مدیر گروه انسان شناسی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران            

نظریان - حمید  / دکتری کارآفرینی - مدرس دانشگاه                        

فرزادنیا – آرش / دانشجو دکتری حقوق بین الملل

اشتهاردی - کاوه / مدیرعامل سابق موسسه ایران- معاون سابق وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی        

جمشیدی ـ مهدی / دکترای جامعه شناسی ـ هیات علمی دانشگاه

غفاری ـ جلال/ دکترای جامعه شناسی ـ عضو هیات علمی دانشگاه – رئیس شبکه افق

صرامی - مهدی / مدیرعامل مجمع فعالان فضای مجازی

یکتا – علی / معاون سابق برنامه ریزی راهبردی قرب فرهنگی بقیه الله

عبدالملکی – حجت الله / اقتصاددان و عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق – معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد

فیروزیان ـ شبیر / مدرس و هیات علمی دانشگاه

فرگاه ـ محمدصالح / دکترای مدیریت دانشگاه تهران و مدرس دانشگاه

علوی – سید حسین / دکترای فلسفه غرب ـ مدرس دانشگاه

زنگنه – محسن / دکتری اقتصاد - رئیس سابق سازمان ملی جوانان استان تهران - عضو هیأت علمی دانشگاه اهل بیت علیهم السلام

اسلامی - محمدمهدی / روزنامه نگار و پژوهشگر، فعال رسانه ای – عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی

شیخی – زهرا / دکتری پزشکی - هیأت علمی پژوهشگاه سرطان - مدیر کلینیک تخصص لنف ادم پژوهشکده سرطان

بدری - محمدحسین / پژوهشگر - فعال رسانه ای          

امینی – منصور / مدیر سابق موسسه رسانه بنیاد فرهنگی روایت – مدیر سازمان فضای مجازی سراج

محبی – جلیل / دکتری حقوق – معاون سابق حقوقی مرکز پژوهش های مجلس - دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور

موازی – فاطمه / دکتری ادیان - مدرس دانشگاه - مجری برنامه های تلویزیونی                         

محمدی – بشری / عضو هیات علمی دانشگاه

ارشدی - وحید  / دکترای اقتصاد اسلامی عضو هیئت علمی پژوهشکده مطالعات اسلامی                        

عباسی – مجید / عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی (ره) 

دکتر روح الله رجبی / دکترای فلسفه هنر - مسئول حرکت سینما انقلاب و موسسه ققنوس - معاون راهبردی سابق اوج - معاون طرح و برنامه شبکه افق

حجت الاسلام دکتر حیدر همتی / دکترای فلسفه و کلام - مدرس دانشگاه و حوزه - مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام رضا علیه السلام

اکبری - روح اله / عضو هیأت مؤسس و مدیر پژوهشکده شهید رضایی - مدیر سامانه سامد                     

زارعی – محمد / کارشناس ارشد اقتصادی بانک مرکزی – دکترای مدیریت

اکبری مجتبی / دکتری مدیریت - مدیرکل سابق تشکلهای دانشگاه آزاد - رئیس مرکز علمی کابردی صنعت بیمه                        

امیدیان – محسن / دکتری آینده پژوهی - عضو هیأت مؤسس جنبش دانشجویی کشور                        

امیرگان – امیر / سطح سه حوزه علمیه (طلبه درس خارج) - کارشناسی ارشد ادیان و مذاهب                           

ترکمانه - محمد / مهندسی هوانوردی(خلبان)- کارشناسی ارشد روابط بین الملل - مدرس دانشکده صنعت هوانوردی - مشاور سابق رئیس سازمان هواپیمایی کشوری     

بلوکات - مهدی / دبیر سابق اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور-قائم مقام توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره)        

ثابتی - امیر حسین/دانشجوی دکتری علوم سیاسی - فعال سیاسی رسانه ای                 

سرشار – محمد / رئیس سابق حوزه هنری استان تهران – رئیس شبکه کودک صدا و سیما

زرندی - میثم / فعال رسانه ای عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی

جراره - ابوالقاسم         / کارشناس ارشد حقوق جزا - نماینده سابق مردم شریف بندر عباس                          

جعفری – علی / دکتری ارتباطات - طلبه درس خارج - فعال رسانه ای                        

جوادی – علی / دکتری مدیریت دولتی – مشاور عالی معاونت تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش  

نادری – علی / فعال سیاسی رسانه ای - سردبیر سابق سایت رجانیوز        - سردبیر برنامه تلویزیونی جهان آرا       

حاجی رحیمیان - تورج / دکترای مدیریت - مدیرکل سابق ثبت احوال استان اصفهان - مشاور شهردار اصفهان - مدیر مرکز همایش¬های بین المللی اجلاس سران - مدرس و مدیر کل فرهنگی دانشگاه                           

خداداده - کمال الدین / درس خارج فقه و اصول - رئیس سابق سازمان ملی جوانان استان زنجان              

قناعت - محسن / عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی

 چوبینی - محمد علی / عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی

حسینی - سید حامد / کارشناسی رسانه - خبرنگار پارلمانی روزنامه جوان - خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس

مجری برنامه های زنده شبکه خبر

صادق رخ فرد - محمد / کارشناسی علوم سیاسی - سردبیر روزنامه الکترونیک شما - عضو شورای جوانان حزب موتلفه اسلامی

خسرو آبادی حسن / کارشناسی ارشد مدیریت رسانه - مدیرکل سابق حوزه استاندار ایلام - رئیس سابق مرکز روابط عمومی بنیاد شهید      

رضوی - رضا / روزنامه نگار - فعال فرهنگی و اجتماعی

محسن زاده - روح اله / مسئول امور حقوقی و صنفی فرزندان جانبازان کل کشور- دانشجوی دکترا

شامی خاکی – علی / مدرس دانشگاه

زارع – ساسان / دکترای مدیریت دانشگاه شهید بهشتی – رئیس دانشکده مدیریت دانشگاه امام حسین(ع)

روزی طلب - محمد حسن / فعال سیاسی و پژوهشگر تاریخ و معاون مرکز اسناد انقلاب اسلامی                

خسرویان – عرفان / دکترای هوافضا - عضوهیت علمی دانشگاه                        

دهنوی - محسن / دکتری نانوتکنلوژی شریف - مدیر عامل پژوهشکده فناوری های پیشرفته 

سلیمی - محمد مهدی / دکتری روابط بین الملل - مدیر عامل سازمان  فرهنگی ورزشی شهرداری - رئیس اتحادیه دانش آموزی استان تهران               

نادری – نوید / دکترا مطالعات اجتماعی

رازقی – جعفر / دکتری بیولوژی و بیوتکنولوژی - عضو هیأت علمی دانشگاه تبریز  

مومن - رقیه سادات / عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق علیه السلام   

سلطانی - احمدی مجتبی / دکترای تخصصی تاریخ و تمدن اسلامی

میرزایی – روح الله / معاون اجتماعی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور

تاج – زهرا / دکتری مدیریت

شایسته – زهرا / دکتری روانشناسی از دانشگاه شهید بهشتی

رضایی – میلاد / دکتری دانشگاه صنعتی امیر کبیر - عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی امیر کبیر            

 مهدی – رئیسی / دکتری تخصصی فارماکولوژی – مدرس دانشگاه          

ساعی - محمد حسین / دکتری ارتباطات - عضو هیأت علمی دانشگاه صداوسیما - رئیس دانشکده ارتباطات صدا و سیما         

حسینی ـ سید محمدرضا / عضو هیات موسس و دبیر سابق اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاههای سراسر کشور             

گودرزی – عباس / طراح  نقاش و کاریکاتوریست جبهه انقلاب

مقصودی علیرضا / دکتری عمران - مشاور عالی رسانه ای رییس سازمان پدافند غیر عامل کشور

سراجی -  مهرداد / دکتری مدیریت - مدیرکل سابق حوزه معاونت اجرایی رئیس جمهور                       

حاجی رحیمیان – کیومرث / دکترای مدیریت رسانه - استاد دانشگاه _ فعال رسانه ای

مقصودی – محسن / تهیه کننده و مجری برنامه ثریا

شانقی – علی / عضو هیأت علمی دانشگاه ملایر

اسماعیلی - سجاد/ دکترای داروسازی - معاون سابق علمی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی      

شفیعی ثابت – جواد / کارشناسی ارشد جغرافیای سیاسی - فرماندار سابق شهرستان شفت – مشاور سابق استاندار گیلان

آسا - علی اکبر / دکترای فقه و حقوق - مدیرعامل موسسه بین المللی دیدبان عدالت

شمسی پور – علی / دکتری مهندسی مواد - عضو هیات علمی دانشگاه امیرکبیر                       

ابدی – علی اصغر / مدیرعامل فناوری اطلاعات ام البنین سلام الله علیه – مدیر سابق موسسه طلوع

پورکیانی – محمد / مدرس دانشگاه – مدیر گروه سیاستگذاری فرهنگ و اجتماع پژوهشکده شهید صدر

رسولی – امیرابراهیم / دکتری علوم سیاسی – مدرس دانشگاه

عبدالی – اشکان / دکتری حقوق خصوصی – استاد دانشگاه

فرزانه – سعیدرضا / فعال اکوسیستم استارتاپی

صادقی – محمد / مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل حرم حضرت معصومه (س)

شیرمردی - سید پژمان / هیأت علمی پژوهشگاه سازمان انرژی اتمی                            

پروین پور – افشین / دکترای مدیریت – کارشناس و پژوهشگر اقتصادی

بیضایی – محمود / کارشناس اقتصادی – فعال اجتماعی

صالحی - میعاد  / دکتری برق شریف – عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت                        

غلامیان - سید اکبر / دکتری صنایع - عضو هیت علمی دانشگاه بابل                                                       

فرجی – جعفر / عضو سابق هیات امنای باشگاه دانش پژوهان جوان المپیادهای کشور - مدیرعامل سابق موسسه طلوع حق

فرخی - مرتضی / دکتری علوم سیاسی - ریاست سابق دانشگاه پیام نور واحد کهریزک                          

کرمی – سعید / دکتری حقوق - شهردار سابق اسلامشهر – رئیس مرکز مطالعات حقوق و معاهدات بین الملل

شکوه فر- بنیامین / دکترای حقوق – مدیرکل سابق دفتر پارلمانی دولت             

کفاشی – اسماعیل / مدرس دانشگاه - کارشناسی ارشد مهندسی فناوری اطلاعات شبکه های کامپیوتری از دانشگاه امیرکبیر                            

گل محمدی – حمیدرضا / کارشناس ارشد علوم سیاسی - کارشناس نهاد ریاست جهموری                     

امراللهی – مسعود / مشاور بازرسی و نظارت اتاق اصناف

متفکر آزاد - روح اله / عضو هیأت علمی دانشگاه تبریز دکترای بیوشیمی – رئیس کانون فرهنگی آصف       

محمد خانی - محمد رضا / پژوهشگر - مدیرکل سابق بازرسی و ارزیابی عملکرد وزارت جهادکشاورزی

معاف – علیرضا / دکتری علوم قرآن و حدیث - مدرس دانشگاه - مشاور سابق وزیر ارشاد - معاون پژوهشی بنیاد سیاست پژوهی مرکز تمدن اسلام

نعمتی ـ میثم / دکترای مدیریت تهران ـ موسس شبکه طلایه داران جهادی                  

معلمی - مجد الدین / مدیرکل سابق اجتماعی و تشکلهای سازمان ملی جوانان - رئیس سابق سازمان ملی جوانان استان قم - معاون نهاد کتابخانه های کشور - رییس حوزه هنری استان قم                      

منعمی – مجید / دکتری مدیریت رسانه - کارشناس سابق دفتر رئیس جمهور

محمدی - سید محمد باقر/کارشناس ارشد مدیریت - فرماندار سابق شهرستان شهرضا

میرزایی تبار – مهدی / کارشناسی ارشد تعلیم و تربیت اسلامی                                          

پورحسن – غلامرضا / دکترای فقه و حقوق – مدرس دانشگاه – رییس سازمان بسیج اصناف کشور

نوروزی - مجتبی         / دکتری علوم سیاسی - هیأت علمی دانشگاه شهر کرد - رئیس سابق سازمان ملی جوانان در استان چهار محال و بختیاری                        

نیکی ملکی – جواد / دکتری مدیریت رسانه - پزوهشگر                      

همتی – علی / دکتری عمران - معاون حوزه معاونت بین الملل ریاست جمهوری                       

همتی – مقداد / دکتری عمران - طراح و مدیر پروژه مسکن مهر کشور - مشاور سابق وزیر راه و شهرسازی   

واحدی – مهدی / دکتری تکنولوژی آموزشی - عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)                

بذرپاش - مهرداد /  نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی

روحانی - محسن / مسئول حوزه علمیه خفر شیراز

تقوی - سید مهدی / استاد سطح عالی حوزه علمیه قم

اکبری -  الهام / عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس

زرگر – حامد / معاونت برنامه ریزی و هماهنگی مرکز پژوهشی آرا

بیک محمدلو – حسن / دکتری آینده پژوهی – استاد دانشگاه

نصیر پور - رضا  / استاد سطح حوزه علمیه تهران                                                          

علوی - سید یاسر / استاد سطح عالی حوزه علمیه تهران  

اسماعیل ساوج - حمید رضا /کارشناس ارشد کامپیوتر - عضو هیئت مدیره شرکت ارتباطات سامان دیتا                

آخوندی – محمد / مدیر سابق روابط عمومی سازمان تربیت بدنی – معاون بنیاد احسان

رهنما - سید علی / استاد سطح عالی حوزه علمیه قم

مهدیار – میثم / دکترای علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی - معاون پژوهشی پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی

طهماسبی - پرهام / دبیر جامعه دانش اموختگان دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان                   

 بکتاشی - حسن         / دبیر کل سازمان اسلامی دانشجویان ایران (سادا)         

فیاض بخش -  فاطمه / دکتری روانشناسی سلامت دانشگاه تهران

سعادتی - محمد علی / نماینده ریاست دانشگاه آزاد اسلامی در تشکلهای اسلامی سیاسی استان کرمان                 

استقامت – مرتضی / کارشناسی ارشد تاریخ - سطح سه حوزوی - مدیر موسسه فرهنگی تبلیغی رسالات

رئیس کمیته تبلیغ و نماز اربعین کشور

آقایی – محمد / دانشجوی دکتری دانشگاه تهران

رهنما – مهدی / استاد سطح عالی حوزه علمیه قم

صلح میرزایی - سعید / نماینده طلاب تهران و استاد سطح عالی حوزه علمیه قم

عظیمی - محمد مهدی / استاد سطح عالی حوزه علمیه قم

یامین پور – وحید / رئیس پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی - عضو هیات علمی و مدرس دانشگاه

پیرمرادیان – مسعود / فعال فرهنگی در حوزه نشر- کارشناس ارشد مدیریت                  

محمدی – مرتضی / دانشجوی دکتری تکنولوژی

محمدخانی – مطهر / دبیر سیاسی سابق خبرگزاری مهر – مدیر اتاق خبر خبرگزاری فارس

مرادی - عبدالله / دکترای علوم سیاسی و پژوهشگر ارشد مسایل سیاسی و بین الملل                           

محمدخانی – محمدرضا / مدیر کل اسبق بازرسی جهاد کشاورزی – عضو سابق هیات رئیسه فدراسیون بسکتبال

شورابی - وحید / دبیر مرکز هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی- عضو شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی کشور - عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور                                      

بهشتی – رضا / مدرس دانشگاه و رئیس شورای مرکزی جامعه دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی

ولیزاده – اکبر / عضو هیات علمی دانشگاه تهران – مدیر کل سابق سیاسی مکز پژوهش های مجلس

سالار – فاطمه / عضو هیئت علمی دانشگاه                                              

محمد بیگی – فاطمه / دکتری اطلاع رسانی

بیگی حبیب آبادی – محمدتقی/ استاد سطح عالی، حوزه علمیه امام رضا(ع)                                     

صفربیگی – حمزه / دکتری علوم سیاسی – دبیر جامعه دانش آموختگان ایلام

 امیری کچمی – سمیه / کارشناسی ارشد مهندسی آموزش کشاورزی                

قربانی - سعید / دانشجوی دکتری دانشگاه تهران

ابری – مهدی / مجری پرس تی وی

رهبری - روح اله          / مدرس حوزه و دانشگاه - رئیس هیئت مدیره بنیاد بعثت قم                        

بیانی - علی  / دبیر کل سابق دفتر تحکیم وحدت

طهماسبی – مرتضی / دکتری علوم سیاسی – مدرس دانشگاه

عباسی فیروزجاه – میثم / دانشجوی دکترای دانشگاه تهران

عامری - مهدی / استاد کلام و اصول ، حوزه خاتم الاوصیا(عج) تهران                          

عباسی - علی احمد/  دانشجو دکتری - دبیر کل تشکل دانشجویی امام صادق علیه السلام                     

شمشیری - ابراهیم / دکتری علوم ارتباطات دبیر اسبق جامعه اسلامی دانشجویان                      

 واعظی – رضا / رئیس بسیج اساتید دانشگاه صداوسیما و رئیس خبرگزاری ایسکانیوز                           

نیکو – صادق / فعال فرهنگی رسانه ای

ناصری – احمد / پزشک عمومی و فعال فرهنگی رسانه ای                                      

شایسته فرد – رضا / دکتری علوم سیاسی - استاد دانشگاه و دبیر تشکل استانی نخبگان حوزه و دانشگاه     

نقی پور – کمیل / دانشجوی دکتری دانشگاه تهران

قبادی – کامران / سردبیر و معاون سابق خبر خبرگزاری فارس – سردبیر تهران بیست

فلاحی – احمد / استاد حوزه و عضو هیئت علمی دانشگاه                    

شفیعی – علی / دبیر اسبق انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران        

شفیع زاده مقدم – حسین / عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس

مرادی - ابوالفضل / استاد سطح عالی،حوزه علمیه امام حسین(ع)،                              

دادمان - محمد مهدی / عضو بنیاد ملی نخبگان - مسول سابق بسیج دانشجویی شریف - معاون سابق تعلیم و تربیت سازمان بسیج دانشجویی – دستیار ارشد رییس سازمان تبلیغات                      

دیندارلو – زیبا / دکتری عمومی دامپرشکی –

جوان - مصطفی / دانشجوی دکتری تاریخ دانشگاه تهران

فتحی - محمد جواد / دانشجوی دکتری آینده پژوهی انقلاب

چیت - فروش سجاد /  دکتری اندیشه سیاسی دانشگاه تهران

عاملی - نعمت الله / دانشجوی دکتری فلسفه غرب

فتحی مهر - محمد رضا / دانشجوی دکتری فلسفه اسلامی دانشگاه تهران

بنی مسنی - محمد / دانشجوی دکتری آینده پژوهی انقلاب

رحیمیان - محمد / دانشجوی دکتری جامعه شناسی انقلاب

عبدالمجید - خوشنود / دکتری مهندسی مکانیک - عضو هیات علمی دانشگاه

باقری – مهرداد / دکتری مدیریت آینده پژوهی                       

گلزاری- امید / کارشناس ارشد علوم سیاسی، -مدیر کل پیگیرى و ارتباطات مردمى مجمع تشخیص مصلحت مظام

سپهرى - شاهین / فعال گروه هاى جهادى و محرومیت زدایى

راوفى-  سید سعید /کارشناس ارشد مدیریت اجرایى

نمازی زاده - احسان / دکتراى مدیریت دولتى، مدیر کل امور دولت مجمع تشخیص مصلحت نظام

پیریایى - محمدحسین / مدیر سابق روابط عمومی معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت ارشاد - مشاور رسانه ای و امور فضای مجازی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظا

وکیل پور- مهدی / دکترای مدیریت دولتی – دبیرکل حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی – مدرس دانشگاه

احمد پور - حامد         / سطح عالی خارج فقه و اصول و مدرس حوزه

احسان بخش – حجت / سطح عالی خارج فقه و اصول و مدرس حوزه                         

عسگری – مهدی / دانشجوی دکتری فلسفه – مدرس دانشگاه – مشاور استاندار اسبق البرز

پیشوا – حسین / رییس سابق مرکز مطالعات سیاستگذاری صنعتی دانشگاه امیرکبیر - معاون بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی کل کشور

پیرهادی – محسن / دکترای روابط بین الملل - عضو سابق شورای شهر تهران – مدیرمسئول روزنامه رسالت

بهاروند - حسن  /  نماینده سابق ریاست عالیه دانشگاه ازاد اسلامی در امور تشکلهای دانشجویی خراسان      

زارع – یوسف / مدرس دانشگاه علوم پزشکی

فرزین راد - رویا / عضو هیات علمی دانشگاه علوم انتظامی امین    

پورعبدالله – مرضیه / کارشناسی ارشد اقتصاد - دانشگاه تربیت مدرس

دلفاری – حامد / دکتری کشاورزی – دبیر سابق سادا

محسنی - عادل / مدیر مدرسه علمیه امام خمینی ره تهران و استاد سطح عالی ، حوزه امام خمینی(ره)

جعفریان – حمیدرضا / عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت

پور رجبیان - فاطمه / کار شناسی ارشد فلسفه - معاون سابق قرارگاه شهید باقری                               

نیازآذری – بهزاد / دانشجوی دکترای دانشگاه تهران

امیر – سروش / مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه انقلاب اسلامی                        

حیدری – مسلم / دکترای الهیات دانشگاه تهران

ماهگی - محمد امین / دبیر سیاسی انجمن اسلامی مستقل دانشکده فنی دانشگاه تهران                        

عبدی – علی / دبیرسیاسی سابق اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور                 

ودود حیدری - محمد  / دکتری پزشکی دانشگاه تهران  - رییس سابق بسیج دانشجویی کشور و مدیر عامل سابق روزنامه جوان

سیاح طاهری – محمدحسین / دانشجوی دکتری جامعه شناسی دانشگاه علامه طباطبایی – فعال فرهنگی

اسماعیلی - مصطفی / دکترای مکانیک و عضو هیات علمی دانشگاه خوارزمی

گیتی نورد - فاطمه / متخصص کلیه و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران

اسماعیلی - نصیبه / دانشجوی دکترای جمعیت شناسی دانشگاه تهران

عظیمی - سید محمد / دکترای برق - عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی همدان

جوانمردی - مهدی / پسا دکتری دانشگاه توکیو ژاپن - مدرس دانشگاه

محمدی - مهدی / دکترای اقتصاد - عضو هیات علمی دانشگاه

 غفارپور - رضا / دکترای برق - عضو هیات علمی دانشگاه

 تولایی - روح الله / دکترای مدیریت - عضو هیات علمی دانشگاه

سید افقهی - سید سلمان / دکترای مهندسی مواد - عضو هیات علمی دانشگاه

احمدی - سهیل / دکترای فقه و مبانی حقوق - عضو هیات علمی دانشگاه

موسوی - سید علی / دکترای مدیریت - عضو هیات علمی دانشگاه

 صالح نژاد - سید عبدالله / دکترای مدیریت - عضو هیات علمی دانشگاه

رمضانی - طه / دکترای اقتصاد - عضو هیات علمی دانشگاه

خانی - علی / دکترای مدیریت - عضو هیات علمی دانشگاه.

 طاهری - علی / دکترای مدیریت - عضو هیات علمی دانشگاه

 علیخانزاده - علیرضا / دکترای مدیریت - عضو هیات علمی دانشگاه

 فتح اللهی - سید علی / دکترای فقه و مبانی حقوق - عضو هیات علمی دانشگاه

میری - محسن / دکترای مدیریت - عضو هیات علمی دانشگاه

جبارپور - محمد / دکترای فلسفه - عضو هیات علمی دانشگاه

سلگی - محمد / دکترای مدیریت - عضو هیات علمی دانشگاه

مومنی ها - محمد علی / دکترای فقه و مبانی حقوق - عضو هیات علمی دانشگاه

همت اسفه - محمد / دکترای مکانیک، عضو هیات علمی دانشگاه

یوسفخواه - مصطفی / دکترای مدیریت - عضو هیات علمی دانشگاه

احمدی - مهدی / دکترای اقتصاد - عضو هیات علمی دانشگاه

روح اللهی - مهدی / دکترای مدیریت - عضو هیات علمی دانشگاه

شهبازی - مهدی / دکترای مدیریت - عضو هیات علمی دانشگاه

محمدی - مهدی / دکترای مدیریت - عضو هیات علمی دانشگاه

 مهتدی - محمد مهدی / دکترای صنایع - عضو هیات علمی دانشگاه

 قراباغی - میثم / دکترای مدیریت - عضو هیات علمی دانشگاه،

 مصطفی لو - جواد / دکترای حقوق - عضو هیات علمی دانشگاه

نصر اصفهانی - علیرضا / دکترای آینده پژوهی - عضو هیات علمی دانشگاه

 میرزاپور - ابوالفضل / دکترای نانوبیولوژی - عضو هیات علمی دانشگاه

بیگ محمدلو - حسن / دکترای آینده پژوهی - عضو هیات علمی دانشگاه

 عرب بافرانی - محمد رضا / دکترای آینده پژوهی - عضو هیات علمی دانشگاه

وقوفی - امید / دکترای آینده پژوهی - عضو هیات علمی دانشگاه

قاسم نژاد - یاسر / دکترای مدیریت - عضو هیات علمی دانشگاه

ظفری - حسین / دکترای آینده پژوهی - عضو هیات علمی دانشگاه

مرتضی نیا - حمید / دکترای مدیریت - عضو هیات علمی دانشگاه

 حاجی زاده - پیمان / دکترای مدیریت - عضو هیات علمی دانشگاه

علاء الدینی - آرش / دکترای بافت شناسی - عضو هیات علمی دانشگاه

زارع-  افشین / دکترای بافت شناسی - عضو هیات علمی دانشگاه

 منصوری - حسین / دکترای مکانیک - عضو هیات علمی دانشگاه

حاج محمد - هادی / دکترای مکانیک - عضو هیات علمی دانشگاه

 اسلامی - هادی / دکترای برق - عضو هیات علمی دانشگاه

دیباوند - هادی / دکترای اقتصاد - عضو هیات علمی دانشگاه

 الوندی - محمد / دکترای علوم سیاسی - عضو هیات علمی دانشگاه

پهلوان شریف - محمد امین / دکترای مدیریت - عضو هیات علمی دانشگاه

 لنگری - محمد امین / دکترای مدیریت - عضو هیات علمی دانشگاه

مرزانی - سید جواد / دکترای مدیریت

رضایی - حامد / دکترای مدیریت - عضو هیات علمی دانشگاه

نجاران طوسی - حامد  / دکترای مدیریت - عضو هیات علمی دانشگاه

 فروزان - یونس / دکترای ارتباطات - عضو هیات علمی دانشگاه

بازرگانی - حسین / دکترای مدیریت - عضو هیات علمی دانشگاه

علم الهدی - عبدالرسول / دکترای سیاستگذاری فرهنگی - عضو هیات علمی دانشگاه

 توکل راد - رضا / دکترای مدیریت - عضو هیات علمی دانشگاه

صفیان بلداجی - مهدی / دکترای مدیریت - عضو هیات علمی دانشگاه

شریعتی نیاسر - مالک / دکتری مهندسی انرژی

محمدی ـ رضا / عضو هیات علمی دانشگاه تبریز ـ دکترای شیمی

چمندی ـ ابوالفضل / دبیرکل سابق جامعه اسلامی دانشجویان کل کشور

مرادی - حسن / جانشین بسیج اساتید حوز های تهران ـ مسئول موسسه جهادی بلاغ مبین

دوباشی – محسن / دانشجوی دکترای ارتباطات – مدیر روابط عمومی دانشگاه شاهد

امامی فر – علی/ عضو هیئت علمی دانشگاه و مسئول سابق نهاد رهبری در دانشگاه آزاد همدان

محب زاده – غلامرضا / دانشجوی دکترای دانشگاه تهران

معین – بهزاد/ مدرس و عضو هیأت علمی دانشگاه زنجان

پهلوان - محمد / دبیرکل اسبق اتحادیه جاد - متخصص دندانپزشک

حسین زاده – مهدی/ عضو هیأت علمی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران

نظیفی – احسان/ عضو هیأت علمی دانشگاه مازندران

سلیمانی – فرشاد/ عضو هیأت علمی دانشگده ملایر – مسئول NGO بین المللی صلح ناتمام

ارکانی – احسان / معاون سابق استانداری خراسان رضوی - معاون سابق اداری و پشتیبانی آستان قدس رضوی

قانعی – رشید/  دکتری، مدیریت دولتی - مدیر نهاد دانش بنیان توسعه صنعت و مدیریت شریف

کازرونی - حسین/ فعال رسانه‌ای، کارشناس و طراح رسانه‌های نوین

پورخوش سعادت - محمد/ دکتری جامعه شناسی سیاسی - مدرس دانشگاه گیلان

عموزاد – عبدالله/مدرس دانشگاه – کارشناس ارشد مدیریت

قلی ها – علی / مدیرعامل اسبق شرکت سایپا پرس و سایپای سوریه – مدیرعامل سابق شرکت بهره برداری متروی تهران

پوراحمدی - سید مجید/ دانشجو دکتری مدیریت منابع انسانی - فرماندار سابق شهرستان خوانسار

محمدی – مهدی / پژوهشگر و تحلیلگر سیاسی

شاطرزاده - حامد / معاون اسبق واحد تشکیلات اتحادیه جاد

بادپا – مهدی / دکتری زمین شناسی - مسئول اسبق واحد فرهنگی اتحادیه جاد

شیخلر - محمد / عضو موسسه فرهنگی ایمان جهادی (صهبا)

خاتونی - علی / مسئول اسبق واحد بین الملل اتحادیه جاد - فعال اجتماعی

جوانمردی – احسان / پسا دکتری فناوری اطلاعات در دانشگاه توکیو ژاپن - مدرس دانشگاه

 

محمدی – محمد / دکترای مدیریت – پژوهشگر مسائل مدیریت   

صفا درگیری – نیما / دکتری حقوق - نویسنده و تاریخ پژوه

بخشنده – مجتبی / دانشجوی دکتری جامعه شناسی - مولف و مترجم 5 کتاب و نویسنده 70 مقاله علمی، پژوهشگر و محقق

تیموری – حامد / دانشجوی دکتری مدیریت رسانه - عضو اسبق شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

شمسایی نیا – رامین/ دکتری علوم ارتباطات - دبیر اسبق شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاههای سراسر کشور - مدیر گروه سابق دانش و اقتصاد شبکه سه سیما

یاوری – احسان / عضو هیات علمی دانشگاه - مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ

رضوانی – محمدرضا / دانشجوی دکتری حقوق بین الملل - کار آفرین فعال اقتصادی

الفت پور – محمدعلی / دکتری حقوق عمومی دانشگاه علامه طباطبایی

روحی – بیتا / دانشجوی دکتری مدیریت محیط زیست - دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری همدان

کاشفی – محمد رضا /دکتری مدیریت - مسئول سابق دانشگاه شهید بهشتی

اسلامی  - محمد علی /  دبیر اسبق تشکیلات دفتر تحکیم وحدت

احدی – یوسف / دکتری حقوق – مدرس دانشگاه

حمزه پور – فرهاد / دکتری مدیریت بازرگانی – مدرس دانشگاه

منیری  - حامد / دکترای فقه و حقوق - فرماندار سابق سمیرم

باقری – آمنه / دکترای تخصصی تاریخ تمدن اسلامی - عضو هیات علمی دانشگاه

علوی – سیدابراهیم / دکترا - برنامه سازی رسانه ای

خرازیان  - حسین / دکتری علوم سیاسی و هیات موسس موسسه فرهنگی یادگاران امام

حقیرالسادات - سیدجمال / دکتری فناوری اطلاعات – مدرس دانشگاه

طاهر خانی -  فاطمه / دکتری علوم سیاسی پژوهشگر مرکز اسناد انقلاب اسلامی

باقری – شهلا / دکتری جامعه شناسی عضو هیت علمی دانشگاه خوارزمی

وکیلی – حمیدرضا /  مدیر مدرسه عالی فقه و اصول عسگریین و استاد سطح عالی حوزه علمیه قم

حافظی نسب  - مهدی / استاد حوزه و سخنران سیاسی و فرهنگی و مذهبی

چم پور – مهدی / دکترای مهندسی کامپیوتر

طاهری اصغری – مهدی / دکترای مهندسی کشاورزی

دانشجو - سارا / دکترای نانوبیوتکنولوژی

طاهرخانی - فاطمه / دکترای علوم سیاسی - عضو هیات علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی

محمد هادی - زاهدی / دکترا - عضو هیات علمی دانشگاه خواجه نصیر

 اسماعیل مصطفوی / دکترا - عضو هیات علمی دانشگاه خواجه

صالحی نصیر - میثم / فوق لیسانس عمران - فعال سیاسی و رسانه

محسنی - فریبا / دکترای علوم سیاسی - عضو هیات علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی

حسینی - سید رضا / دکترای علوم سیاسی - مدرس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی

پیرهادی – مسعود / دانشجوی دکترای فقه حقوق دانشگاه تهران – سردبیر روزنامه رسالت

حداد عادل – فریدالدین / استاد دانشگاه

زمانیان – مصطفی / دکترای سیاستگذاری عمومی

نوروزی - خلیل / دکترای سیاستکذاری علم و فناوری دانشگاه تهران - قائم مقام معاون پژوهش و فناوری دانشکاه امام صادق علیه السلام - مدیر گفتمان سازی ستاد راهبری اجرایی سازی نقشه جامع علمی کشور- عضو گروه فقه بنیاد ملی نخبکان

کوهدار - حمیدرضا / دکتری مهندسی مواد دانشگاه تهران

امین عبداله زاده / دکترای مهندسی مواد دانشگاه خواجه نصیر - پژوهشگر پسا دکترا دانشگاه صنعتی امیرکبیر - مشاور معاون ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور

ایران پور - علی / حقوقدان و وکیل پایه یک دادگستری _نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی _مشاور سابق حقوقی و امور مجلس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور

زینلیان - مهران / دکتری عمران، عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان دبیر اسبق انجمن اسلامی دانشجویان ایرانی در استرالیا و نیوزیلند

نادی – میثم/  مدیر مسئول سایت خیبرآنلاین

سلگی - مریم / عضو هیت علمی دانشگاه الزهرا

ابراهیمی - نجمه / هیات علمی موسسه تحقیقات گیاه پزشکی کشور

شریعتی - الهام / عضو هیت علمی دانشگاه الزهرا

دادخواه – حسین / عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی

احسانی - علیرضا / عضو هیت علمی دانشگاه تربیت مدرس

طونی - حامد / دانشجوی دکتری فلسفه غرب - مسئول مدرسه علوم انسانی اسلامی صدرا

بیات شکور - جواد / عضو هیت علمی  دانشگاه گنبدکاووس

مردانیان - حمید / دکتری علوم سیاسی مدرس دانشگاه

زمانی رهبر - محمد حسین / استاد سطح عالی، حوزه آیت الله مجتهدی(ره)

رضا خواه - مجتبی / عضو هیت علمی دانشگاه تربیت مدرس

احمدی نژاد - مریم / عضو هیت علمی دانشگاه الزهرا

مداحی - احمد/ دبیر اسبق قرارگاه شهید زین الدین خوزستان_ مسول سابق مرکز تولیدات فرهنگی هنری بسیج

بهاروند - حسن/ قائم مقام مؤسسه فرهنگى طلایه داران - عضو شوراى راهبردى فرهنگى دانشگاه جمعیت هلال احمر – مسئول قراراگاه امام رضا در هرمزگان

احمدی - اسماعیل / دکتری علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی - رئیس جبهه جهادی منتظران خورشید

قیومی - مهدی / استاد سطح عالی، حوزه آیت الله مجتهدی(ره)

مدنی  - سید امیرحسین / دکتری مدیریت رسانه - مدیرعامل اسبق شرکت گسترش انفورماتیک ایران

سلیمانی - مجید / دکتری ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی

رضاخواه - علیرضا / دکتری علوم سیاسی دانشگاه اصفهان

اصغری راد - جواد / دکتری مطالعات آمریکا از دانشگاه فرایه برلین آلمان عضو هیات علمی دانشگاه

مرتضوی شریف – علی / دکتری روابط بین الملل

زیدی جودکی – هادی / دکتری عمران گرایش سازه

ابراهیمی _ مصطفی / دکتری مهندسی هوافضا

پورنجاتی _ مهدی / دانشجوی دکتری معماری

فولادگر _ مجید / سرپرست اندیشکده چشم انداز

نظری _ محمد / مسئول اندیشکده سیاست خارجی دفتر بررسی های راهبردی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام

محمدی _ رضا / عضو هیات علمی و رییس اداره دانشجویان خارجی دانشگاه تبریز

رحیمی _ محمد مهدی / سردبیر خبرگزاری مهر

زهره وند _ فاطمه / دکتری حرفه ای پزشکی

یوسفی _ بتول / دکترای علوم سیاسی

نقی پور _ کمیل / دکتری علوم سیاسی

موسوی _ سید شاپور / دکتری جامعه‌شناسی سیاسی

صالحی _ محمد مهدی / دکتری تعلیم و تربیت

منتظری _ مهدی / دکتری علوم قرآن و حدیث

حسینی _ سیده سمیه / دکترای جغرافیا

 محمودی _ علی / دکترای مهندسی معدن

یاوری _ وحید / دکتری علوم ارتباطات اجتماعی

پیکانپور _ محمد / متخصص اقتصاد و دارو از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

بهروزی _ مهدی / دکترای فلسفه تطبیقی

مدبر _ روح اله / دکتری تخصصی روابط بین الملل

حق شناس _ مهدی / دکتری حمل و نقل و ترافیک

توسلی _ محسن / دکتری تخصصی اورژانس

مصلحی _ محسن / دکترای برنامه ریزی شهری

جوکار _ سید مهدی / دکترای فقه و حقوق

اسدی _ ابراهیم / دکتری عمومی دندانپزشکی

میری _ سید ابوالحسن / دکتری روابط بین الملل

حسن _ شوندی / دکتری ادبیات عربی

عادلی _ جلال / دکتری دندانپزشکی

عبودتیان – سید احمد / مدیر بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا

بلیغ _علیرضا / عضو میز فرهنگی اجتماعی دفتر بررسیهای راهبردی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام

امیدیان _ محسن / دکترای مدیریت آینده پژوهی

بذر افکن _ مجید / هیات علمی دانشگاه امام حسین (ع)

بانکی کشکی _ حسین / دکتری مهندسی پزشکی

مرتضی نیا_ حمید / دکتری مدیریت

کریمی _ محمد مسعود / دکتری مدیریت گرایش برنامه ریزی استراتژیک

صادقی _ مهدی / مسئول اندیشکده اقتصادی دفتر بررسی‌های راهبردی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام

 نظریان_ حسین / دکتری کارآفرینی

اسماعیلی _ محبوبه / عضوهیئت علمی دانشگاه شاهرود

شریف احمدیان _ احسان / دکتری مدیریت

اسماعیلی _ سجاد / متخصص اقتصاد و دارو از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

شهرستانی _ سید حسین / مسئول اندیشکده فرهنگی اجتماعی دفتر بررسی های راهبردی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام

جعفری _ جعفر / دانشجوی دکتری مدیریت منابع انسانی

افتخاری _ معصومه سادات / دندانپزشک

طه_ محمد / دکترای مدیریت

احمدی _ سید روح اله / دکتری اقتصاد

اقبالی _ ابوالفضل / دانشجوی دکتری علوم اجتماعی دانشگاه تهران

سعادت پور _حامد / دکتری مدیریت استراتژیک

بابائی _ محمود / دکتری روابط بین الملل

محتشمی پور- رضا / رئیس سابق دفتر توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی

احمدی _ اسماعیل / دکتری علوم سیاسی

تمنایی _ محمد / دکترای مهندسی حمل ونقل

عرب بافرانی _ محمدرضا / دکتری آینده پژوهی

نوروزی _ مجتبی / دکترای علوم سیاسی

شهبازی _ مهدی / دکتری مدیریت

مردانی نافچی _ حسین / دکترا داروسازی

جان نثاری _ محمد/ دانشجوی مقطع دکتری حقوق کیفری و جرم شناسی

شمسایی نیا _ رامین / دانش آموخته دکتری علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی

لطیفی _ پیمان / دکتری حقوق

طباطبایی _ سیدمحمدرضا / دکترای مهندسی دریا

نیلی _ محمدحسن / دکتری فلسفه علم

منیری _ حامد / دکترای فقه و حقوق

حیدری ارجلو _ سیاوش / دکترای سازه های آب

سرخه دهی _ فاطمه / دکتری اقتصاد توسعه دانشگاه الزهرا

سعادتی نسب _ محمدامیر / دکتری شیمی فیزیک، پژوهشگر و فعال صنعتی

دهقان توران پشتی _ میثم / دانشجوی دکتری مدیریت بازرگانی گرایش رفتارسازمانی و منابع انسانی

زارعی _ یعقوب / دانشجوی دکترای زمین شناسی مهندسی، دانشگاه تربیت مدرس

رحمنی _ مریم / دکترای جغرافیای سیاسی، مدرس دانشگاه

بردبار _ احمدرضا / دکتری علوم سیاسی، هیات علمی دانشگاه خوارزمی

چم پور_ مهدی / دکتری مهندسی کامپیوتر، هیات علمی دانشگاه قوچان

محمدباقری _ فیاض / دانشجوی دکتری مهندسی هسته ای ، دبیر سابق سیاسی دفتر تحکیم وحدت

خاکدان _ فاطمه / دکتری بیوتکنولوژی

موسوی فرد_ سید ابوالفضل / دکتری زبان و ادبیات عربی

محمودی _ علی / دانشجوی دکتری مهندسی معدن دانشگاه صنعتی امیرکبیر

قاسمی نژاد _ یاسر / دکتری مدیریت سیستم ها

زارع _ هادی / دکتری عمومی رشته پزشکی

کاوه _ محمد / دانشجوی دکتری فیزیولوژی گیاهان زراعی

عبدالعلی پور _ داوود / دانشجوی پزشکی

زارعی پوشا _ اسماعیل / دکتری فقه و حقوق ،مدیرکل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام ، فرماندار سابق قم ، نهاوند و بهار

احسانی _ امیرحسین / دانشجوی پزشکی

خراسانی زاده _ محمد / دانشجوی دکتری هنر – معاون سازمان فضای مجازی سراج

سهامی ابراهیمی _  فرهاد /  دکترای تاریخ انقلاب اسلامی

رحیمی _ محمد طاهر / دکتری سیاستگذاری عمومی

فاتحی _ مرتضی / دانشجوی پزشکی

رنجبر _ الهام /  مطلوب برگزیده خوارزمی

میرزایی _ محبوبه /  حافظ کل قرآن کریم

رحمانی _ حسین / دکتری زبان

فرهادیان _ محمد حسین / دانشجو دکتری روابط بین الملل تهران

حسین فلاحی _ احمد / هیئت علمی دانشگاه

چکشیان- محمد / دکتری مدیریت،  مدرس دانشگاه – معاون بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا

افقهی _ بابک / دکترای تخصصی مدیریت استراتژیک ، معاون وزیر در توسعه روابط اقتصادی و رییس کل سابق سازمان توسعه تجارت ایران-مدرس دانشگاه ،رئیس کمیسیون توسعه تجارت و صادرات غیرنفتی اتاق تعاون ایران

متانت _ سپهر / دکترای حرفه ای پزشکی

تینای تهرانی _ حمیدرضا / دانشجوی دکترا ارتباطات

خزائی _ مهران / دکتری پزشکی عمومی

گوهری _ محمدرضا / دکتری عمومی پزشکی

وحیدی منفرد _ حسین / دکتری مهندسی صنایع

دهقان _ رضا / دکترای تخصصی مدیریت کارافرینی

کرمی _ حسین / دکترای برق قدرت

فایزی _ محمد حسین / مدیر جهاد دانشگاهی قزوی

دایی چیان _ قاسم / هیات علمی دانشگاه اراک

گلدوزها _ ناصر / دکترا – معاون سابق بنیاد خاتم - مدیر موسسات مردمی حوزه حجاب و عفاف

محمدی _ محسن / دکترای مدیریت دولتی گرایش خط مشی گذاری

یاوری _ میثم / دانشجوی دکترای جامعه شناسی فرهنگی – معاون بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا

نوروزی _ محمد / دکتری حرفه ای پزشکی

سپندی _ مجتبی / دکترای تخصصی اپیدمیولوژی

حسینى الست _ فاطمه / دکترى فیزیک

هاشمی – سید محمد / دکترای حقوق – جانشین بنیاد فرهنگی خاتم الاصیا

محمدی- رضا / عضو هیات علمی و رییس اداره دانشجویان خارجی دانشگاه تبریز

آبنیکی _ حسین / فوق لیسانس mba دانشگاه شریف ، رئیس سابق مرکز توسعه سازمان انرژی اتمی

ذاکری _ محمد حسن / مدرس حوزه و دانشگاه. عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی

مقدسی _ مهدی / دکتر ای حقوق عمومی و هیات علمی دانشگاه امام حسین

فیروزیان _ شبیر / هیات علمی دانشگاه معارف اسلامی

بهمن آبادی _ محمد جواد / دانشجوی دکتری هوش مصنوعی

جعفری _ علی / عضو پژوهشگاه راهبردی ژرفا

خاک رنگین _ علی / مدیر موسسه شناخت

نقی _ حسین / دبیر تحول علوم انسانی بسیج اساتید

علوی _ سید حسین / مدیر عامل خبرگزاری بسیج

روزبه _ حسین / هیات علمی دانشگاه امام حسین

مقصودی _ محسن / مدیر موسسه ثریا

تاجیک _ جواد / دبیر سابق ستاد مرکزی راهیان نور کشور ، راوی دفاع مقدس

حسینی _ سید رضا / مسئول مرکز سراج گلستان

فلاحتکار _ علی / مسئول اسبق بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان البرز

یاری _ وحید / مسول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم قرآن تهران

بهرامی _ علی / مسئول قرارگاه نور سازمان بسیج دانشجویی

گل محمدی _ مریم / مدیر و موسس موسسه علمی و نوآوری نجم الثاقب

جعفری _ محمد / مسئول انجمن ادبی شهرستان خمین

فیروزی _ علیرضا / دبیرسیاسی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل سراسرکشور

احمدوند _ محمد کارشناسی ارشد علوم سیاسی ، معاون سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران بزرگ

بابامیر _ مهدی / کارشناسی ارشد بیوشیمی بالینی، مسول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان