به گزارش پارس به نقل از مهر، رابرت ماردینی مسئول خاورمیانه ای کمیته بین المللی صلیب سرخ گفت: کمیته بین المللی صلیب سرخ هیچ اطلاعات دقیق درباره به کارگیری سلاح شیمیایی در سوریه ندارد.

از سوی دیگر علی هاشم خبرنگار شبکه المیادین در مشاهدات خود از شهر القصیر اعلام کرده است که سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان قبل و پس از نبرد القصیر در این شهر حضور پیدا کرده است.

این در حالی است که خبرگزاری سوریه گزارش داد: ارتش سوریه مانع از نفوذ تروریست ها در شهر الحسکه شد و شمار زیادی از تروریستها را از پا درآورد و برخی دیگر را زخمی کرد.

یک منبع نظامی در حلب نیز گفت: نیروهای ارتش سوریه طی عملیاتهایی در مناطق منگ، پیانون، اللیرمون، الجزماتی والصاخور تعدادی از تروریستهای جبهه النصره را به هلاکت رساندند. برخی اسامی کشته شدگان عبارتند از محمد مصطفی حاج مصطفی، محمود طاهر ماردللی، احمد فیاض.

در درعا یک منبع نظامی اعلام کرد: ارتش سوریه طی عملیاتی خسارات و تلفات زیادی به تروریستها وارد کرد و صباح جلیله سرکرده گردان موسوم به جبهه جولان را به هلاکت رساند.

این منبع از خنثی سازی مین های کارگذاشته شده ساخت اسرائیل و بمبهای کارگذاشته شده در جلین خبر داد.

در حومه دمشق نیز ارتش سوریه طی عملیاتی تعدادی از تروریست ها از جمله عبدالله المهوس، علی سنوبر، عمر فاخرجی، عبدالغنی اللالا را از پا درآورد.