به گزارش پارس به نقل از ایسنا، سردار محمدرضا نقدی - رییس سازمان بسیج مستضعفین - در جلسه شورای معاونان و مسئولان اقشار ۲۲گانه تخصصی بسیج، ضمن تشکر از همه کاندیداها به دلیل رعایت اخلاق و آرامش و متانت اظهار کرد: ای کاش کاندیداهای ناموفق سال ۸۸ ذره ای از اخلاق و منش کاندیداهای انتخابات ۹۲ را داشتند. اگر آنها ضمن احترام به آرای ملت، از قانون تمکین می کردند نه آن حوادث تاسف بار پیش می آمد و نه دشمنان انقلاب، امیدوار به حرکات جدید مثل تشدید تحریم ها و فشارهای روانی علیه ملت ما می شدند.

وی با تقدیر از برخورد سنجیده کاندیداها تصریح کرد: رفتار خردمندانه کاندیدای منتخب و سایر کاندیداها و هوادارانشان یک الگوی مناسب است که می تواند دوره خوبی از رفتار سیاسی و مردم سالاری اسلامی را نوید بدهد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در پایان با تاکید بر روشن شدن حقیقت سلامت نظام انتخاباتی ایران برای جهانیان و رسوایی مدعیان تقلب خاطرنشان کرد: باید مسببان فتنه با عذرخواهی از پیشگاه ملت بویژه خانواده معظم شهدا و جانبازان مظلوم فتنه ۸۸ به جرم بزرگ تاریخی خود اعتراف کنند، اگرچه این اعتراف، آن فجایع بزرگ را جبران نخواهد کرد.