به گزارش پارس ، حجت الاسلام والمسلمین روح الله حسینیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با فارس، با بیان اینکه دنیا از ابتدا می دانست که انتخابات ایران سالم ترین انتخابات دنیاست، گفت: اینکه دشمنان انقلاب اسلامی بعضاً اتهام تقلب را در خصوص انتخابات در ایران مطرح کردند، به دلیل عصبانیت آنان از نتیجه انتخابات بوده است.

وی با بیان اینکه روحانی با یک رای شکننده رئیس جمهور ایران شد، افزود: اگر خدای ناکرده نظام اسلامی اهل خیانت به آرای مردم بود، اجازه نمی داند فردی با ۵۱ درصد آرا رئیس جمهور شود.

نماینده تهران در مجلس با اشاره به اظهارت هاشمی رفسنجانی مبنی بر اینکه انتخابات۹۲ دمکراتیک ترین انتخابات جهان بوده است، افزود: انتخابات در ایران همیشه سالم بوده و نیازی به تائید یا رد آن توسط افرادی چون هاشمی و خاتمی نیست.

حسینیان تاکید کرد: همانطور که ادعای دروغ تقلب توسط دشمنان انقلاب و افرادی چون هاشمی، خاتمی و ضدانقلاب موجب بی اعتنایی شد باید به اظهار نظر امروز این افراد مثل گذشته بی اعتنایی کرد چون انتخابات۹۲ هیچ تفاوتی با انتخابات ۸۸ و انتخابات گذشته نداشته است.

وی با بیان اینکه برخی بر اساس نتیجه انتخابات به رای مردم احترام می گذارند، گفت: ما اساس انتخابات و رای مردم را محترم می دانیم و نتیجه انتخابات را دلیلی برای رد حق و رای مردم نمی دانیم.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: وقتی وزارت کشور آقای هاشمی انتخابات برگزار کرد، آقای خاتمی که از جریان چپ آنروز بود پیروز شد و زمانی که آقای خاتمی انتخابات برگزار کرد، علی رغم تمام تلاشی که دولت و شخص خاتمی برای رای نیاوردن آقای احمدی نژاد داشتند، ایشان منتخب مردم شد.

حسینیان افزود: اکنون نیز که وزارت کشور آقای احمدی نژاد انتخابات را برگزار کرده است آقای روحانی رئیس جمهور شده است بنابر این اگر هر فردی کوچکترین شناخت از انتخابات ایران داشته باشد متوجه خواهد شد که تقلب در انتخابات ایران ممکن نیست.

وی گفت: انتخابات۹۲ هیچ تفاوتی با انتخابا گذشته نداشته است مگر اینکه برخی خیال می کنند آقای روحانی به آنها نزدیک است و حرف متفاوتی می زنند لذا باید به تائید یا رد اساس انتخابات توسط افرادی چون هاشمی و خاتمی بی اعتنایی کرد.