به گزارش پارس ، محمدجواد آرین منش در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: حضور پرشور مردم نشان دهنده انسجام، وحدت ملی و وفاداری مردم به میهن اسلامی است و مشارکت آنان نمایانگر حفظ آرمان های بلند شهدا و انقلاب، ولایتمداری و تبعیت از مقام معظم رهبری است، همچنین این ملت بزرگوار با حرکت خود ثابت کردند که تمایل به ارتقاء جایگاه ملی در عرصه بین المللی و حل مشکلات داخلی و بین المللی دارند.

وی در ادامه با بیان اینکه" آثار این حضور را می توان در ایجاد امید در میان مردم به ویژه جوانان برای تداوم راه انقلاب و حل مشکلات کشور و یک چرخش سیاسی شاهد بود" ، افزود: خواست مردم، تغییر شیوه ها و روش های اداره کشور است.

این فعال سیاسی یادآور شد: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی بر اساس قاعده بازی برد - برد است و در انتخابات بازنده نداریم. تمام حاضران پای صندوق های رای، ناظران و دست اندرکاران و کسانی که در انتخابات حضور پیدا کردند پیروز انتخابات هستند.

آرین منش با اشاره به وظایف نامزد پیروز انتخابات خاطرنشان کرد: نامزد دارای رای اکثریت قطعا بار سنگین و رسالت دشواری بر دوش دارد و باید تمام تلاشش را در جهت صیانت از رای مردم انجام دهد و دیگران هم وظیفه دارند به ایشان کمک نمایند، رییس دولت یازدهم نیز باید با استفاده از برنامه ریزی و استفاده از ظرفیت های کشور مشکلات را حل و فصل کند.

این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار کرد: انتظار دشمنان انقلاب اسلامی، پایین بودن نرخ مشارکت بود که حضور پرشور مردم عکس قضیه را ثابت کرد.

وی افزود: دولت آینده در حساس ترین شرایط سیاسی و اقتصادی زمام امور را به دست خواهد گرفت و در کنار حل مسایلی نظیر نرخ تورم بالا، نرخ بیکاری فزاینده و نرخ رشد اقتصادی نزدیک به صفر، باید مسایل اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی را بر اساس برنامه های پنج ساله و چشم انداز ۲۰ ساله کشور حل و تدبیر کند.