به گزارش پارس ، به نقل ازفارس، شیخ « حمد بن خلیفه آل ثانی» ، امیر قطر با ارسال پیام تبریکی به « حسن روحانی» ، رئیس جمهوری منتخب پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک گفت و انتخاب حسن روحانی را بیانگر خواست مردم ایران به اجرای تغییر و تحول در کشور دانست.

در همین راستا ولی عهد و نخست وزیر و وزیر خارجه قطر نیز با ارسال پیام های جداگانه ای پیروزی رئیس جمهوری منتخب را تبریک گفتند.

همچنین شیخ « صباح الأحمد الجابر الصباح» ، امیر کویت نیز با ارسال پیامی پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک گفت

در این پیام امیر کویت با اشاره به دوستی دو کشور و ملت کویت و ایران ابراز امیدواری کرد، این روابط در خدمت منافع مشترک گسترش یابد.

در همین راستا ولی عهد و رئیس پارلمان کویت نیز با ارسال پیام جداگانه ای پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفتند و برای او آرزوی موفقیت کردند.

از سوی دیگر شیخ « حمد بن عیسی آل خلیفه» ، امیر بحرین نیز با ارسال پیامی پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک گفت.

در این ارتباط ولی عهد و نخست وزیر بحرین نیز با ارسال پیام های جداگانه ای پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک گفتند.