به گزارش پارس به نقل از ایسنا، متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:

« الیس الصبح بقریب

ملت سرافراز ایران

با سپاس و شکرگزاری به درگاه خداوند سبحان حضور حماسی گسترده و پر صلابت شما در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بار دیگر تمامی معادلات مخالفان سرافرازی و سربلندی تان را بر هم زد و سند پرافتخار دیگری را بر اوراق زرین ملت ایران افزود.

در اینجا سه نکته کوتاه را گوشزد می نمائیم:

اولا: ضمن تشکر از حماسه آفرینی ملت ایران از رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب و کوشش های نامزدهای انتخاباتی و مراجع تقلید، احزاب و فعالان سیاسی و مطبوعات و رسانه ها و صدا و سیما و نیروهای انتظامی به ویژه دست اندرکاران اجرا و نظارت انتخابات ۲۴ خرداد قدردانی نموده و سپاسگزاریم.

ثانیا: پیروزی دولت تدبیر و امید، پیروزی مردم اعتدالگرا و اصلاح طلب ایران است و باید آن را قدر دانست هر چند حزب مردم سالاری مفتخر است که اولین حضور رسمی آقای دکتر روحانی برای انتخابات ۲۴ خرداد ۹۲ از یازدهمین کنگره این حزب در مورخ ۵/۱۱/۹۲ بوده و این حزب اولین حزب اصلاح طلب بود که پس از نظرسنجی گسترده از سوی دفاتر سراسر کشور خویش از این شخصیت معتدل و انقلابی با کوله باری از تجربه و سوابق طولانی خدمتگزاری بر ملت ایران حمایت کرد و در طول دوران تبلیغات انتخاباتی لحظه ای از فعالیت های موثر فروگذار ننمود؛ اما با این حال نه تنها هیچ سهم خواهی و توقعی ندارد بلکه بر این باور است که باید دولت تدبیر و امید منحصر در احزاب خاص نبوده و همان دولت فراجناحی متشکل از همه نیروهای معتدل اصلاح طلب و اصولگرا باشد و با سرمایه عظیم اجتماعی پشت سر این دولت مسیر خدمتگزاری را پیش بگیرد.

ثالثا: ملت حماسه سیاسی آفرید و با رای ۱۹ میلیونی به رئیس جمهور منتخب، وفاداری و صداقت خویش را به جهانیان ثابت کرد. اینک نوبت حماسه اقتصادی و انجام وعده ها و تحقق مطالبات مردم است. اگر قرار است مردم صرفا برای راهپیمایی های ۲۲ بهمن و روز قدس و انتخابات مهم نباشند سازوکاری جز تقویت احزاب در کشور نیست. مردم انتظار تغییر جدی در عرصه دیپلماسی و وضعیت کنونی سیستم اجرایی کشور دارند که ما مطمئن هستیم شخصیت برجسته حوزوی و دانشگاهی آقای دکتر حسن روحانی با تعامل مثبت با همه ارکان حکومت و به ویژه مقام معظم رهبری و با کمک آحاد مردم زمینه ساز چنین تحول و تغییری خواهد بود. »