به گزارش پارس ، فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی « جروزالم پست» ، « موشه یعلون» روز شنبه در واکنش به انتخابات ریاست جمهوری ایران که روز گذشته برگزار شد تصریح کرد که انتخابات ایران هیچ تغییری در سیاست های تهران ایجاد نمی کند.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در دیدار امروز، شنبه، با « چاک هیگل» وزیر دفاع آمریکا در دفتر پنتاگون در واشنگتن تصریح کرد: ما بسیار از پیشرفت های پروژه هسته ای ایران نگران هستیم و از آنچه که نمی دانیم نگرانیم.

یعلون تصریح کرد که جامعه بین الملل باید هم از نظر دیپلماتیک و هم از نظر تحریم ها در قبال ایران سخت تر عمل کنند و به ایران به وضوح بگویند که گزینه نظامی روی میز قرار دارد.

محور گفت وگوهای دو جانبه هیگل و یعلون، ایران، سوریه و روابط اسرائیل و آمریکا بود و وزیر جنگ تل آویو در خصوص سوریه اعلام کرد که تردید دارد که « بشار اسد» رئیس جمهور سوریه، به نقطه عطفی برای پیروزی در جنگ رسیده است زیرا تنها ۴۰ درصد سوریه را در کنترل دارد.

انتخابات ریاست جمهوری ایران از صبح روز گذشته آغاز شد و تا ساعت ۲۳: ۰۰ همان روز ادامه داشت و تعداد مشارکت مردم در این انتخابات به اندازه ای بالا بود که بهت رسانه های جهان را برانگیخت.