به گزارش پارس ، محمدنبی حبیبی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه حضور و استقبال مردم در انتخابات بسیار گسترده بود، خاطرنشان کرد: من معتقدم آنچه رهبری درباره ضرورت حضور مردم در انتخابات یادآوری کردند به صورت کامل تحقق پیدا کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه دشمن به دنبال حضور کمرنگ مردم در پای صندوق های رای بود، اظهار کرد: دشمن درصدد بود تا نشان دهد که مردم نسبت به انقلاب سرد شده اند اما این خواست شیطانی دشمنان مثل گذشته نه تنها برآورده نشد بلکه مردم نشان دادند هرگاه دشمن تصمیم می گیرد برای تحقق نیات خود حضور مردم را کمرنگ کند، آنها حضور چشمگیری در صحنه ها خواهند داشت.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ادامه افزود: مردم مشکلاتی را دارند و ممکن است انتقاداتی هم داشته باشند اما مسائل روزمره را با مسائل اصلی انقلاب مخلوط نمی کنند و پای انقلاب ایستاده اند.

حبیبی در ادامه با بیان اینکه" در کلیت سیاست خارجی و مساله هسته یی با تغییر رییس جمهور، تغییر خاصی رخ نمی دهد" ، خاطرنشان کرد: رعایت سیاست های کلی نظام در سیاست خارجی و مسائل هسته یی موجب پیشرفت کشور شده است. با این حال ممکن است در مذاکرات تفاوت های سلیقه ای به وجود بیاید اما دشمن نباید خیال کند که با تغییر رییس جمهور، ملت و رهبر ایران از مواضع قبلی خود، که همان تاکید بر حق برخورداری از دانش هسته یی است، کوتاه می آیند و تغییری در این مسیر رخ می دهد.

این فعال سیاسی در پایان گفت: ما در آینده هم شاهد پایداری ملت و رهبری ایران برای برخورداری از دانش هسته یی خواهیم بود.