به گزارش پارس به نقل از مهر آیت الله موسوی بجنوردی عضو مجمع روحانیون مبارز که ظهر روز جمعه با حضور در حسینیه جماران رای خود را به صندوق انداخت در جمع خبرنگاران شرکت در انتخابات ریاست جمهوری را واجب دانست.

وی گفت: سرنوشت سیاسی کشور و اموراجرایی کشور وابسته به رئیس جمهور است و از وصیت های هم حضرت امام (ره) این است که همه باید در انتخابات شرکت کنند و همیشه به اصلح رای دهند.

موسوی بجنوردی افزود: رئیس جمهور باید کسی باشد که انقلابی بوده و به انقلاب اعتقاد داشته باشد و صد درصد در خط امام باشد. به طور واقعی، دشمن ما که آمریکا و صهیونیست را دشمن بداند و با کشورهای اسلامی روابط حسنه داشته باشد.

وی ابراز امیدواری کرد رئیس جمهور آینده باید با تدبیر به نحو احسن مدیریت کند.

موسوی بجنوردی در پاسخ به این سئوال که توصیه شما به کاندیداها پس از اعلام نتایج چیست گفت: فردی که رای می آورد منتخب ملت است و فردی که رای نمی آورد پیش ملت عزیز است.

عضو مجمع روحانیون مبارز از کاندیداها خواست تا پیروز انتخابات را تضعیف نکنند و از کسی که پیروز انتخابات می شود اطاعت کنند.

وی ادامه داد: مصلحت کشور و نظام وابسته به این است که همه متحد و یکدست باشیم تا به مردم و نظام جمهوری اسلامی خدمت کنیم.

موسوی بجنوردی درباره حجت الاسلام روحانی کاندیدای این دوره از انتخابات که آیا فکر می کنید وی اصلاح طلب است افزود: آقای دکتر روحانی اصلاح طلب نیست اما اصلاح طلبان از وی حمایت کردند. حضرت آیت الله هاشمی و جناب خاتمی عزیز و بنده نیز به عنوان یک طلبه کوچک ایشان را تایید کردیم.