به گزارش پارس به نقل از مهر، آیت العظمی سید محمدعلی علوی گرگانی صبح جمعه پس از انداختن رای خود به صندوق شماره ۴۷۲ یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: مردم همیشه در همه عرصه های حساس وفاداری خود را اثبات کرده اند و همین امر باعث می شود تا همواره از تقدیر و سپاسگذاری نسبت به آنها عاجز باشیم.

وی با اشاره به به آیاتی از قرآن کریم تأکید کرد: مردم باید برای هرکاری خدا را در نظر داشته باشند و در راه هدفی که دارند استقامت کرده و ترسی به خود راه ندهند.

استاد برجسته حوزه افزود: مردم باید با حضور گسترده و انتخاب اصلح نیت الهی خود را به اثبات برسانند.

وی با بررسی ابعاد داخلی و بین المللی انتخابات گفت: نخستین عرصه در انتخابات عرصه بین المللی است که با حضور پرشکوه در انتخابات دشمنان ناامید می شوند و با این کار نشان می دهند که نه تنها از نظام اسلامی دور نشده اند بلکه نسبت به آن وفادار بوده و به دنبال پیشرفت و توسعه ارزش های اسلامی هستند.

آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه انتخابات در عرصه داخلی نیز دارای اهمیت است، گفت: انتخاب فرد اصلح بسیار مهم است و با این انتخاب درست جامعه به اهداف خیرخواهانه ای خواهد رسید.

این مرجع تقلید تصریح کرد: ما باید به دنبال انتخاب فرد متدین و با تقوا و دلسوز باشیم که مطیع فرامین مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید باشد.