به گزارش پارس به نقل از فارس، آیت الله حسین نوری همدانی صبح امروز پس از اینکه رای خود را به صندوق انداخت، طی سخنانی تاکید کرد: امروز ملت ایران باید قدرت، عظمت و اقتدار خود را به جهانیان نشان دهد.

وی با بیان اینکه امروز روز لبیک به خواسته رهبر معظم انقلاب است خاطرنشان کرد: این کار با توجه به خون شهدا و آرمان های امام باید صورت گیرد و مردم با شور و نشاط و نشان دادن اقتدار خود دشمنان را مایوس کنند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه دشمنان نقشه های فراوانی برای این انتخابات کشیده اند گفت: حضور مقتدرانه ملت همه نقشه های دشمنان را نقش برآب خواهد کرد.

وی تاکید کرد: ملت ایران باید با انتخاب فردی اصلح خط بطلانی بر تمام نقشه های دشمنان بکشد.

استاد حوزه علمیه قم تاکید کرد: تقوا، تدین و ولایت مداری در سطح بالا ویژگی فرد اصلح است و رئیس جمهور باید مشکلات را شناخته و در راستای حل آنها کوشا باشد.

آیت الله نوری همدانی شجاعت، توانمندی و مبارزه با دشمنان را از جمله دیگر ویژگی های رئیس جمهور دانست و تصریح کرد: رئیس جمهور باید امید دشمنان را به یاس تبدیل کند.

وی با تاکید بر مردم داری و تواضع به عنوان دیگر ویژگی های رئیس جمهور اصلح خاطرنشان کرد: همه مردم ایران باید با شور و نشاط فراوان مانند ۲۲ بهمن اقتدار جمهوری اسلامی را به رخ دشمنان بکشند زیرا ملت ایران همواره مقتدر و با همت بوده و هیچ گاه تسلیم دشمنان نمی شود.