به گزارش پارس نیوز، 

آیت الله العظمی محمدعلی علوی گرگانی بعد از ظهر یکشنبه در دیدار جمعی از خادمین امام زاده علی بن جعفر (ع) گزار شهدا که در بیت این مرجع تقلید برگزار شد، با بیان اینکه امامزادگان ستاره معنویت هستند، افزود: امام زادگان دارای کمال هستند و بعضی از افراد کرامت امامزادگان را مشاهده کرده‌اند.

وی بیان کرد: توجه به بقاع متبرک با توجه به وجود پربرکت امامزادگان و حضور معنوی آن‌ها و همچنین برکاتی که دارند، امری ضروری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

استاد سطوح عالی حوزه ادامه داد: انسان با خدمت رسانی به امام‌زادگان از اجر و قرب بسیاری نزد خداوند متعال بهره‌مند خواهد شد.

وی با بیان اینکه وجود امامزادگان منشأ برکت است، افزود: امامزادگان نقطه مرکزیت معنویت و قطب فرهنگی هستند که در هر نقطه‌ای که حضور داشته باشند منشأ برکات بسیاری می‌شوند.

آیت الله علوی گرگانی ادامه داد: امامزادگان در هر منطقه‌ای که بودند آثار و برکات بسیاری در آن منطقه برجای گذاشته‌اند و منشأ خیر بسیاری بوده‌اند.

وی بیان کرد: امام جواد (ع) در سن کودکی و نوجوانی به امامت برگزیده شدند و اهل معرفت، ایشان را به عنوان امام (ع) پذیرفتند و احترام می‌گذاشتند که دلیل این احترام همان معرفت است.

این مرجع تقلید با بیان اینکه کرامت اهل بیت (ع) نشان از واجب التعظیم بودن آن‌هاست، افزود: خدای متعال این عزت و بزرگی را به امامزادگان عنایت کرده تا مردم به آن‌ها احترام بگذارند.