به گزارش پارس نیوز، 

محمدحسین صفار هرندی بعد از ظهر امروز در همایش بصیرتی اعضای شبکه نظارت در حسینیه عاشقان ثارالله (ع)، با اشاره به ظرفیت‌های پنهان و آشکار انقلاب اسلامی اظهار داشت: با توجه ویژه به ظرفیت‌های موجود و تحول پس از آن، دیگر نیازی به وعده‌های ناممکن و بعید نیست.

وی با اشاره به مسئله الحاق ایران به گروه اقدام مالی (FATF) اظهار داشت: اوایل دهه ۸۰، قانون مبارزه با پولشویی در کشور به تصویب رسید که اخیرا پیشنهاد داده‌اند که مواردی به آن اضافه شود که برخی از این موارد برای ما دردسرساز بود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح‌کرد: یکی از موارد پیشنهادی این بود که کل شبکه فروش نفت و خرید دارو را در معرض دید دنیا به نمایش بگذاریم که مورد مخالفت شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار گرفت.

صفار هرندی تاکید کرد: لازم نیست به FATF بپیوندیم؛ چراکه پیوستن به این گروه به این معناست که تحریم در داخل کشور اتفاق می‌افتد و آثار و تبعات آن، این است که خودمان با دستان خود از درون کشور به تحریم‌ها کمک کنیم.

وی ادامه داد: نباید زیربار FATF به این معنا رفت، اما اگر مفهوم این قرارداد این است که ایران اسلامی باید برای مبارزه با پولشویی و تروریسم قانون داشته باشد، باید گفت که این قوانین در کشور وجود دارد و در صورتی که این قوانین ضعیف است، باید تقویت کرد.