به گزارش پارس به نقل از ایسنا، متن اطلاعیه دفتر رییس جمهور به این شرح است:

« بسم الله الرحمن الرحیم

ماه معظم شعبان، بهار مناجات و راز و نیاز با معبود بی همتا که مقدمه ورود به ضیافت ا… است بر همه بندگان حضرت دوست مبارک باد.

این ماه که ماه پیامبر خدا (ص) نامیده شده سراسر مجد و شور و شعور و عظمت است و پروردگار مهربان با موالید گرانقدر این ماه شریف که از زمره برترین مخلوقات هستی اند، منت را به همه انسان ها تمام نموده است.

روزهای آغازین این ماه، از شرف تقارن با ولادت با سعادت سه مولود گرامی ؛سرور آزادگان جهان، مولی الکونین حضرت ابا عبدا… الحسین (ع) ، قمر منیر بنی هاشم، حضرت ابوالفضل العباس (ع) و زین العابدین، سید الساجدین، حضرت امام علی بن الحسین (ع) برخوردار است و در نیمه آن نیز حضرت رب العزه، سنگ تمام برای بشریت تشنه عدالت و فضیلت به ترازو نهاده یگانه منجی حقیقی انسان ها ؛بقیه ا… العظم حضرت مهدی موعود (عج) را برای برپایی قسط و عدل و تکمیل رسالت خاتم الانبیاء (ص) به عرصه وجود در آورده است.

این اعیاد خجسته را به ملت شریف ایران و همه آزادی خواهان جهان صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و برای همگان خاصه عزیزان دلاورمرد پاسدار و جانبازان غیرتمند و سرافراز که به واسطه رشادت ها، ایثارگری ها و استقامت و پایمردی آنان، دو عید آغازین این ماه به روزهای پاسدار و جانباز نامگذاری شده است، سلامتی، عزت و سربلندی بیش از پیش آنان را در ظل توجهات امام عصر (عج) از خداوند بزرگ مسالت می نماییم. »