به گزارش پارس نیوز، 

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتشار کلیپی از محمد باسط درازهی نماینده سراوان در مجلس در گمرک گفت: مسئول در نظام جمهوری اسلامی باید ادبیات فاخر داشته باشد و نمی‌توان به دلیل عصبانیت و توهینی که به هر فردی می‌شود از کوره در رفته و ادبیات ناشایست در قبال مردم به کار ببریم.

وی خاطرنشان کرد: این واقعیت وجود دارد که اگر مسئول ادبیات فاخر و شایسته‌ای نداشته باشد قطعاً برای نظام و حاکمیت و جامعه آسیب‌زا خواهد بود. ضمن اینکه این نماینده از جامعه دانشگاهی محسوب می‌شود و انتظار رعایت اخلاق از او مضاعف است. 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: مسئولی که اخلاق را رعایت نکند می‌تواند به جامعه آسیب برساند.

وی با بیان اینکه قرار است به صورت ویژه در جلسه‌ای فوق‌العاده در هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان اتفاق مذکور را از تمامی جوانب بررسی کنیم و درخواست برگزاری این جلسه به هیأت رئیسه مجلس اعلام شده است که البته قرار بود شب گذشته این نشست برگزار شود.

سلیمی گفت: قرار شد اتفاقات مربوط به این موضوع در جلسه هیأت نظارت به صورت ویژه بررسی شود که تاریخ برگزاری این جلسه هنوز مشخص نیست.

به گزارش خبرنگار فارس یکی از مخاطبان بخش «فارس من» سوژه‌ای را به عنوان « با نماینده هتاک برخورد کنید» به ثبت رسانده‌ و نوشته است: « باید بین مجلس درباری و مجلس مردمی فرقی وجود داشته باشد؟ اخیرا چندین کلیپ در فضای مجازی مبنی بر بی احترامی نمایندگان مجلس با مردم منتشر شده است»

تا لحظه ارسال این خبر 848 نفر از سوژه فوق حمایت کرده‌اند.