به گزارش پارس نیوز، محمد رضا منصوری نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود در صحن علنی مجلس شورای اسلامی گفت: در چند روز گذشته شاهد خبری کذب در فضای مجازی منتسب به اینجانب بودیم که پس از صحبت‌هایم در رادیو اقتصاد که فایلش موجود است مشخص شد که اولین بار این خبر کذب در سایت رادیو اقتصاد منتشر شد و همه سایت‌ها به عنوان خبر اول در داخل و خارج از کشور استفاده کردند.

وی افزود: این خبر کذب آن بود که منصوری عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اعلام کرده با توجه به تحریم‌ها باید خودروهای کارکرده را از افغانستان وارد کشورمان کنیم لذا رئیس صدای جمهوری اسلامی ایران می‌خواهم ضمن معرفی این شخص انگیزه این خبر کذب مشخص شده و در صورت عدم برخورد با خاطی که متأسفانه خبر خوبی را برای مافیای خودرو وارد کرده است در مراجع صالحه شکایتم را پیگیری خواهم کرد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مناظره‌های متعددم در صدا و سیما و برخوردم با فساد در بازار خودرو که البته در دفاع از حق مردم بوده نشان داده که مافیای خودرو آزرده خاطر شده است ضمن اینکه طرح اینجانب برای ورود خودروهای دست دوم خارجی به کشور مربوط به خاک ایران و مناطق بندری بوده است که پس از ۸ سال و بیشتر اسقاط می‌شود.

منصوری گفت: این طرح به حتی ارز بری هم ندارد بلکه دولت می‌تواند از تعرفه‌ای که می‌گیرد درآمدزایی هم داشته باشد و عرضه خودرو را نیز به بازار بیشتر کند.

وی گفت: کاملاً مشخص است که مافیای خودرو دوست ندارد که خودرو در بازار زیاد شود ضمن اینکه قطعاً دفاع از منافع مردم جلوی سودجویی را خواهد گرفت.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: اصلاح ساختاری و توزیع متناسب بر درآمد برای اقشار مختلف کشور باید فراهم شود تا تهیه یک خودرو برای یک جوان به آرزو و آمال تبدیل نشود.