به گزارش پارس ، به نقل ازکیهان، شبکه صهیونیستی بالاترین با انتشار این مطلب از قول یکی از فتنه گران نوشت، فیلم تبلیغاتی نامزد اصلاح طلبان که در آن از سرلشکر فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح مایه می گذاشت، بدجوری حالم را گرفت. یعنی ما این قدر خوار شده ایم. شاید آقای [… ] مایل باشد از خود یک حاجی گرینوف بسازد ولی باید از آقای خاتمی پرسید عقب نشینی تا کجا؟
بالاترین که یکی از شبکه های اصلی ساماندهی آشوب های خیابانی در سال ۸۸ بود در مطلب دیگری به سوابق نامزد اصلاح طلبان و از جمله سخنرانی آتشین و تند وی علیه آشوبگران خیابانی در تیر ماه ۱۳۷۸ پرداخت، آنجا که وی تصریح کرده بود « اوباش آشوبگر پست تر و حقیرتر از آن هستند که بخواهیم نام برانداز روی آنها بگذاریم و ما آنها را سرکوب خواهیم کرد» . بالاترین می نویسد: آقای [… ] در ۲۳ تیر ۷۸ و در راهپیمایی حکومتی ما را اراذل و اوباش خواند. او حامی نظریه ولایت فقیه و از حامیان حصر آیت الله منتظری است و از جنبش سبز در سال ۸۸ حمایت نکرد و هیچ از موسوی و کروبی سخنی نگفت. حالا برای ما جای تعجب است که وی با این همه سوابق ضداصلاح طلبی چگونه می تواند نامزد و نماینده ما باشد. این خیانت است.
بالاترین در مطلب مشابهی خطاب به خاتمی نوشت؛ آقای خاتمی خبر داری کاندیدای قبلی ات ۲ سال است که در حبس و حصر به سر می برد؟ اول تکلیف اون یکی را معلوم کن تا برسیم به دومی. تو دفعه قبل موسوی را جلو انداختی و در حاشیه ایستادی و حالا…